|
|
Autor |
Wiadomość |
bamper94
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 673
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaśkowice
|
Wysłany:
Nie 17:24, 18 Sie 2013 |
|
-MARIO- napisał: |
Sory za zajebisty odkop ale tekst kosma "gumki hu i sprężyny w ics są popierniczone"mnie rozbawił.2 icsy i w obu siedziala g&g zielona bez problemu jak i inna sprężyna.Jedyną różnicą co do standartowej m4 jest dysza i bodajże dosyłacz jeżeli chodzi o bebechy.
będzie dla potomnych
pozdrawiam |
To przeczytaj temat o ICSie
Bardzo cięćko jest tam tak ułożyć gumke aby otrzymać maxymalną szczelność. To żę Ty założyłeś, był fajny zasieg to jedno... A to że nie chronowałeś jej to drugie ...
Niestandardowa jest całą skorupa, czyli szkielet, blokada spustu, spust (też się nie co różni, ale innej firmy też podejdzie), chwyt silnikowy, nie pamiętam do końca, ale dł. silnika chyba też..., komora, deltaring, lufa zewn.
Itd.
Więc ... nie "tylko"
Pzdr.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
-MARIO-
Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 777
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Knurów
|
Wysłany:
Nie 20:23, 18 Sie 2013 |
|
Chodzilo mi o sprężynę i gumkę nie o delta ringi ,front gripy i kij wie co bo to że szkielet gb niestandartowy to ciągnie reszte za sobą co sie rozumie samo rzez się .
pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez -MARIO- dnia Nie 20:24, 18 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie GMT + 4.5 Godziny
| |