Autor |
Wiadomość |
Bloody
Łyse węże
Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świętoszowice
|
Wysłany:
Śro 17:09, 22 Lis 2006 |
 |
Tam będzie duży nacisk na fabułę, chodzenie i zabijanie wszystkich na bank skończy się źle. Inna rzecz że amunicja będzie ograniczona, oraz to że przez swe przeznaczenie amunicja będzie najbardziej rozchwytywanym gamblem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Gość
|
Wysłany:
Śro 18:38, 22 Lis 2006 |
 |
W takim razie jestem chętny Będę śledził temat na bieżąco
|
|
|
|
 |
ocet
Dołączył: 18 Sie 2006
Posty: 1213
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czekanów
|
Wysłany:
Sob 0:41, 25 Lis 2006 |
 |
Co powiecie na to żeby zaprosić Bytomski "Bastylion" ?? Małym problemem było by to że nie posiadają oni broni.
[link widoczny dla zalogowanych] <<< Wchodźcie jeśli jesteście zainteresowani...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Bloody
Łyse węże
Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świętoszowice
|
Wysłany:
Sob 6:36, 25 Lis 2006 |
 |
Zobaczy, jak coś to ich też się zaprosi. A u ciebie Ocet ile ludków gra w RPG?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
ocet
Dołączył: 18 Sie 2006
Posty: 1213
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czekanów
|
Wysłany:
Nie 0:33, 26 Lis 2006 |
 |
Nie łapie. Co znaczy "u Ciebie" ??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Bloody
Łyse węże
Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świętoszowice
|
Wysłany:
Nie 1:49, 26 Lis 2006 |
 |
Cytat: |
Może przydałaby się wam pomoć Mistrza Gry (mój kumpel)?? Jest naprawdę dobry... |
Z tego zdania oraz następnego ze grałeś parę razy w Neuro wnioskuję że gracie drużyną złożoną z MG oraz kilku graczy . Zatem pytam ilu by sie u was chętnych znalazło na LARPa?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
ocet
Dołączył: 18 Sie 2006
Posty: 1213
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czekanów
|
Wysłany:
Nie 13:29, 26 Lis 2006 |
 |
Ja grywam okazyjnie u kumpla i na wakacjach (obowiązkowo)... Trzech moich kolegów pogrywa często i chętnie. miezskają w Bytomiu i Katowicach ale dojazd nie stanowi żadnego problemu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Bloody
Łyse węże
Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świętoszowice
|
Wysłany:
Pon 20:34, 27 Lis 2006 |
 |
Zasady LARPa
Od punktu mechanicznego:
„Merry christmas neuroshima” jest LARP’em którego mechanika będzie opierała się głównie na ASG. Nie znaczy to jednak ze wszyscy biorący w nim udział muszą być uzbrojeni po zęby.
W grze będą osoby uzbrojone jak i cywile, przy czym fakt że posiada się broń wcale nie znaczy że podbijemy świat, cywile brak broni będą mieli zrekompensowany poprzez jakąś umiejętność. Czyli w sumie coś za coś .
Z czym dokładnie będziemy mieli do czynienia w trakcie rozgrywki i co należy wiedzieć:
Broń ASG ( Air soft gun ) kaliber 6mm – czyli wszystkie bronie strzelające kulkami za pomocą sprężonego powietrza lub gazu. Trafienie kulką jest równoznaczne z otrzymaniem ciężkiej rany, nie oznacza ona jednak śmierci, nawet jeśli dostaniemy więcej niż jedną kulką. Jednakże w takim stanie nie można wykonywać żadnych czynności za wyjątkiem wzywania pomocy. Ciężko ranny musi trafić pod opiekę medyka i tylko on jest w stanie postawić rannego z powrotem na nogi. Jeśli jednak przeciwnik który nas trafił, trafi nas ponownie lub po prostu podejdzie i oznajmi że nas dobija to jest to równoznaczne ze śmiercią postaci.
Gdy zostaniemy trafieni i pozostawieni ciężko ranni, a nikt nie przybywa by nam pomóc
( zaznaczam by nie krzyczeć za głośno bo niedaleko są domostwa i jeszcze kto gotów policję wezwać ) to wstajemy i udajemy się do mistrza gry w barze, który powie co dalej ma miejsce.
Zabronione jest strzelanie w głowę!!
Broń biała, rurka PCV owinięta gąbką – w odróżnieniu od ASG można nią tylko trafić w bezpośredniej konfrontacji, plusem jednak jest to że nie ma tutaj ograniczenia amunicją, ani jej straty, a zatem też majątku w czasie walki z wrogiem. Zasada trafień jest taka sama jak w ASG, jedno trafienie to ciężko ranny, drugie jest równoznaczne ze śmiercią. Zabronione jest uderzanie kogoś w głowę!!
Umiejętności na karteczkach – osoby słabo bądź wcale nieuzbrojone będą miały to wynagrodzone jakąś umiejętnością adekwatną do odgrywanej postaci. Inni gracze muszą zastosować się do treści która znajduje się na kartce. W razie gdyby treść była niejasna lub sytuacja w jakiej się to stało mogła podważyć jej znaczenie, należy udać się do najbliższego MG w celu uzyskania dokładnej odpowiedzi.
Kartki rozmieszczone na terenie gry – będą one symbolizować przedmioty lub wydarzenia.
W przypadku przedmiotów, znalezienie np. paczki papierosów są one traktowane jakby w rzeczywistości nimi były i można nimi handlować z innymi graczami. Przedmioty karteczkowe są traktowane jako typowe gamble. W przypadku karteczek na których pisze że odnaleziono paczkę amunicji w ilości 20 sztuk, to należy z tym się udać do baru do MG, który wymieni kartkę na prawdziwe kulki.
Inne typy kartek to wydarzenia, po ich przeczytaniu należy postąpić według treści jaką opisują. Np.. na poprzednim LARPie były słynne wilcze jagody, które według opisu zjadła grupa otwierająca kartkę i wszyscy z bólem brzucha musieli się udać do medyka.
Kartki oznaczone numerami – mogą być otwarte tylko przez osoby upoważnione dzięki umiejętności bądź zlecenia questu o takim numerze.
Gamble – czyli wszystko co masz może przehandlować, przedmioty, ubranie czy własne ciało . Głównym jednak gamblem w grze będą kulki ASG , zaleca się jednak sprawdzanie czy nie wciska się nam jakiejś pokiereszowanej kulki ( czyt. Pocisk samoróbkę ). Nie musze jednak tutaj zaznaczać o uczciwości. Na terenie którym będziemy grali leży pełno starych kulek ASG, nikt kto ma dobrą broń nie włoży tego do swojej broni, zabrania się jednak ich dźwigania bądź używania w jakimkolwiek celu w samej grze. Przyłapanie na oszukiwaniu będzie równoznaczne z zakończeniem gry, całość będzie tak opracowana by wszystko można było dostać w trakcie rozgrywki, trzeba się tylko trochę postarać. Kulki leżące na ziemi nie są traktowane jako gamble!!
Kluki ASG – każdy posiadający broń będzie miał pewną ilość, która będzie ograniczona przez rodzaj broni oraz profesję postaci. W zależności również od broni gracz będzie musiał do banku gry oddać pewną ilość dodatkowych kulek, które potem mógłby nabyć w trakcie rozgrywki ( jak np. wcześniej wspomniana paczka naboi ) ich ilość nie będzie wysoka, zatem nie trzeba się specjalnie martwić, teoretycznie będzie ona wynosić około 100 kulek za broń AEG. Liczba ta jednak może jeszcze ulec zmianie.
Charakteryzacja – Nie muszę chyba mówić o tym ze każdy powinien się ucharakteryzować względem postaci jaka będzie odgrywał, każdy dobry strój będzie nagradzany odpowiednią ilością gambli czyli kulek . W przypadku odwrotnym gdy ktoś się nie ucharakteryzuje w ogóle lub wprost przeciwnie do swej roli może mieć odjętą ilość gambli.
Drzwi – ponieważ w obydwu budynkach gdzie będzie rozgrywał się LARP jest całkowity brak drzwi, to będą one oznaczane w pewien nie określony na razie sposób, jeśli nie posiadamy klucza lub jakiejś innej możliwości otwierania drzwi, to nie wchodzimy bądź nie opuszczamy tego pomieszczenia ( np. cela więzienna )
Choroby – cóż, miasteczko miało szczęście być na odludziu i nie ucierpiało bezpośrednio przez spadające bomby jądrowe. Radioaktywność jednak dotarła i w te rejony, nie jest tak silne jak w zniszczonych miastach jednak jest. Mówisz że jesteś zdrowy? To masz szczęście jakiego wielu nie doznało. Co z tego ze ktoś posiada wiele gambli oraz że jest ważną osobą, jak nie masz lekarstwa to jesteś tylko zdychającym ścierwem, po którym nawet nie zawsze znajdzie się ktoś by go okraść z tego co miał. W samej grze co niektóre osoby będą miały określony czas na zdobycie lekarstwa, w razie jego braku zaczną się skutki uboczne, a na końcu śmierć postaci.
Jeśli ma ktoś jakieś pytania bądź propozycje to jest to prawie ostateczny ku temu czas.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Krulik
1 BDSZ
Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pon 21:03, 27 Lis 2006 |
 |
mam pomysł załużcie nowy temat z tym scenariuszem żeby się to niepomieszało ja chętnie wezme udział w LARP'ie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Gość
|
Wysłany:
Pon 21:54, 27 Lis 2006 |
 |
|
|
 |
Bloody
Łyse węże
Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świętoszowice
|
Wysłany:
Wto 7:03, 28 Lis 2006 |
 |
Pół dnia , około 5-6 godzin. Topic nowy sie założy jak już będzie rzecz bardziej dopracowana ( muszę kogoś pogonić na streszczeniem fabuły )
Jak dobrze pójda przygotowania to rozegramy to już w okresie miezy świętami, a sylwestrem
Ad. do zasad:
Trafienie w broń - jeśli ktoś trafi kulka w twoja broń to jest ona uznawana za uszkodzoną i nie można z niej strzelać do czasu aż nie zostanie naprawiona przez wykwalifikowaną w tej dziedzinie osobę.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Bloody
Łyse węże
Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świętoszowice
|
Wysłany:
Wto 17:44, 28 Lis 2006 |
 |
Opisowy PDF prawie gotowy, tylko brakuje opisu dojazdu do terenu LARP'a.
Nie mi ktos powie jakimi busami się tam da dojechać, nie licząc Bytomia bo to sam znam
Dwa czy pociągi osobowe tam stają chociaż czasami?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Radzu
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rydułtowy/Gliwice
|
Wysłany:
Wto 17:57, 28 Lis 2006 |
 |
Kurcze ja się na to piszę oboma rękami (oczywiście jeśli spasuje czas i miejsce)
Bloody napisz może coś więcej o terminie i miejscu
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
ocet
Dołączył: 18 Sie 2006
Posty: 1213
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czekanów
|
Wysłany:
Wto 19:51, 28 Lis 2006 |
 |
Postaram się być. Są jakieś ograniczenia co do postaci? Czy broń biała to może być "drewniane coś" owinięta gąbką???
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Bloody
Łyse węże
Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świętoszowice
|
Wysłany:
Wto 20:39, 28 Lis 2006 |
 |
Terminy są dwa, jesli damy radę to moze miedzy świetami a sylwkiem, jeśli nie to rpzełożymy na ferie zimowe.
Miejsce to Pyskowice Chomiczówka.
Czas gry wstępnie od 14:00 - 20:00
Drewniane coś jest twardsze od rurki PCV, a idzie o to by nikomu nic się nie stało.
Każda postać jest an coś nastawiona, jeśli chcesz mieć dobrego gnata ASG to nie licz na umiejętność, jesli będziesz bardziej an zasadzie cywila to czyli bez broni lub tylko broń odpustowa ( bo i tacy się znajdą ) to dostaniesz w rekompensacie umiejętność do profesji.
Po za tym każdy otrzyma przed grą karteczkę z informacjami o postaci, takimi jak cechy charakteru, cele, choroby i inne takie. W sumie 3-5 punktów na postać
żeby miał jakąś orientację co robić oraz jak odgrywać.
Pytanie ponawiam. Proszę o napisanie mi dojazdu do Pyskowic z Gliwic i Zabrza. No i czy pociąg osobowy tam staje?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|