Autor |
Wiadomość |
Brzezu
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice - Waryński
|
Wysłany:
Pią 0:17, 17 Lip 2009 |
|
Panowie i Panie.
Naszedł mnie pomysł jak można jeszcze bardziej urealnić nasze rozgrywki.
Podczas walki do naszych uszu dochodziły by dźwięki spadających bomb, wybuchy granatów, dźwięki czołgów, samolotów etc.
Wystarczy dźwięk spadających bomb zapętlony pod dźwiękiem wystrzałów, krzyków, hałasu gąsienic.
Usadowić duży boom box i puścić, nie musi być to jeden boom box.
Już się tego podjąłem. Mam mniej więcej wersje zwykłą i jungle (z dźwiękiem ruszającej się trawy i świerszczami).
Co o tym myślicie?
UPDATE : Znalazłem łatwiejszy sposób - wycinać dźwięk z gierek. ;P
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Brzezu dnia Pią 0:28, 17 Lip 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
Junior
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Pyskowice, Poland
|
Wysłany:
Pią 0:54, 17 Lip 2009 |
|
Poszukaj po warezach, kiedyś pobrałem paczkę 400MB zatytułowaną "dzięki wojenne". Nie podam Ci dokładnie linka/pliku bo miałem formata.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Brzezu
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice - Waryński
|
Wysłany:
Pią 0:58, 17 Lip 2009 |
|
Z tym to już nie problem. Tylko co o tym sądzicie? Bo po ch*j mam się napracować jak potem rozłożycie ręce ala emotka z gg "<bezradny>" z tekstem
-po co nam to?!
Tylko o to chodzi. ;d
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Brzezu dnia Pią 0:58, 17 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
ocet
Dołączył: 18 Sie 2006
Posty: 1213
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czekanów
|
Wysłany:
Pią 1:16, 17 Lip 2009 |
|
No dobra. "Po co nam to?"
To może i miałoby sens... nie wiem, trzeba spróbowac. Jak nie będzie nie zawiele np. Homiczówka? Ustawi gdzieś wysoko i sprawdzic w boju sensownośc pomysłu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Waski
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Pią 1:28, 17 Lip 2009 |
|
|
|
|
Brzezu
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice - Waryński
|
Wysłany:
Pią 1:34, 17 Lip 2009 |
|
Może być puszczone z kilku miejsc, dźwięki i tak się nachodzą i tak.
Zobaczymy za jakiś czas.
Waski : Ale masz elo yo podpis...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
GRUBY997
Dołączył: 09 Lip 2007
Posty: 912
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: GLIWICE
|
Wysłany:
Pią 1:35, 17 Lip 2009 |
|
|
|
|
Brzezu
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice - Waryński
|
Wysłany:
Pią 1:54, 17 Lip 2009 |
|
No bardzo miło z Twojej strony, ale powtarzam, że nie potrzebuje materiałów tylko kuźwa Waszych opinii...
Jesteście ambitni tak bardzo tylko wtedy jak nie trzeba.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Scarecrow
Dołączył: 15 Lut 2006
Posty: 519
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Gliwice
|
Wysłany:
Pią 2:38, 17 Lip 2009 |
|
Nikomu to nie jest do szczęścia potrzebne, jak chcesz odgłosów to wsadź sobie jedną słuchawkę z mp3 i puść co tylko będziesz chciał.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Pią 7:36, 17 Lip 2009 |
|
Hm po co mi dzwięki trawy, skoro dookoła jej nie brakuje? Btw. to nie jest wojna no więc za odgłos karabinów musi ci wystarczy dzięk aeg'ów, a odgłosy gąsiennic czołgowych, kiedy takowych nie ma na miejscu uważam za niestosowny. Poza tym uwież że nic nie da rady symulowa odgłosów toczącego się czołgu, czy nawet chodzącego silnika... wiem coś o tym
|
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 7:38, 17 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
RED
1 BDSZ
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 2022
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice
|
Wysłany:
Pią 12:23, 17 Lip 2009 |
|
Ano chyba sensu nie ma, bo trzeba by na prawdę dobre nagłośnienie (co by nie było slychać paru cichych dźwięków z paru miejsc).
+ sporo czasu na rozlokowanie, połączenie, ustawienie + kasa na baterie czy inne zasilanie + osoba, która łazi i zmienia baterie .
Druga rzecz, że Homiczówka nie jest "naszym własnym" terenem, więc jak coś będzie za głośno i będzie akcja to mamy po ostatnim terenie .
Ps. Mi wystarczają krzyki parudziesięciu osób z klekotaniem aegów .
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez RED dnia Pią 12:27, 17 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Kosmo
3rd SAF
Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 1931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Knurów/Rybnik
|
Wysłany:
Pią 13:13, 17 Lip 2009 |
|
Dlaczego każdy nowy próbuje jakieś dziwne sposoby udziwniania walki wprowadzać? Ten dźwięki wojny tamten odkurzacz z miotacza ognia. Wam się w domu nudzi?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
RED
1 BDSZ
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 2022
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice
|
Wysłany:
Pią 14:23, 17 Lip 2009 |
|
oj tam no. Może dzięki temu ktoś wpadnie na jakiś ciekawy pomysł, którzy rzczywiście się przyda. Po co ta złośliwość .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kosmo
3rd SAF
Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 1931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Knurów/Rybnik
|
Wysłany:
Pią 14:30, 17 Lip 2009 |
|
Bo narazie większość pomysłów to bzdura, np. strój NINJA ASG!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
RED
1 BDSZ
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 2022
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice
|
Wysłany:
Pią 14:44, 17 Lip 2009 |
|
Jeżeli jednak nie pozwolimy pisać, próbować itp. to nigdy nic nowego nie zobaczymy .
Ten temat czy inne, które nie wypalą, po prostu później zamykam i po problemie.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez RED dnia Pią 14:44, 17 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|