Forum Forum Maniaków ASG z Gliwic i Okolic Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 08-05-2016 - Scenariusz John Rambo - Chomiczówka Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Bloody
Łyse węże



Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 165 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świętoszowice

PostWysłany: Czw 3:21, 05 Maj 2016 Powrót do góry

Witam, chciałbym w imieniu Łysych Węży zaprosić na małe manewry opierające się na scenariuszu dobrze wszystkim znanego filmu fabularnego o tytule „John Rambo”.
W scenariuszu występują dwie strony konfliktu, oddział najemników oraz siły wojsk birmańskich.
Szczegóły i główne uaktualnienia można zobaczyć na naszej stronie facebook'owej, choć tutaj także będę starał się pisać o zmianach w obsadzie.

W pierwszej stronie konfliktu występuje John Rambo, człowiek znany każdemu, były komandos służący dawno temu w zielonych beretach, teraz szukający zapomnienia przewoźnik w birmańskiej dziczy. Na zlecenie, jak też i prośbę wielebnego Arthura Marsha wyrusza z grupą najemników by uwolnić porwanych misjonarzy. Dla Rambo to sprawa osobista mająca na celu uwolnienie niejakiej Sary Miller.
Sami najemnicy to doświadczeni komandosi, którzy może nie błyszczą dyscypliną lecz są zgrani, a dla zysku są gotowi zaryzykować własne życie.

Druga strona konfliktu to birmańskie siły zbrojne siejące terror na okolicznych mieszkańcach, zmuszając ich do niewolniczej pracy na plantacjach opium oraz do oddawania swych synów by służyli jako bezwzględni i nie znający litości żołnierze. Dowódca tejże kompani to niejaki major Pa Tee Tint, jest to typowa postać negatywna wykazująca brak jakiejkolwiek empatii w stosunku do drugiego człowieka. Gdzie się pojawi ze swymi oddziałami niesie grozę oraz śmierć.

W wersji minimalnej zakładam co najmniej 16 osób w grze, 10 po stronie wojsk birmańskich oraz 6 po stronie Rambo wraz z najemnikami.

Charakterystyka postaci specjalnych:

John Rambo

Mimo że w swym życiu widział wiele zła, a śmierć i cierpienie odbiło piętno na jego umyśle to wciąż jest w nim dobry człowiek nie potrafiący bezczynnie patrzeć na ludzkie cierpienie. Może też nie ma za wiele do stracenia, trudno ocenić, faktem jest że bez względu na ryzyko oraz sprzeciw najemników rusza za nimi by uratować misjonarzy, a przede wszystkim wspomnianą wcześniej Sarę Miller.
Rambo oczywiście nigdy nie ginie, lecz tylko odnosi rany, które tylko na chwilę powstrzymują go od działania. Osoba wcielająca się w Rambo jest praktycznie nieśmiertelna, musi ona przygotować sobie wiele fikcyjnych opatrunków, a po każdym trafieniu oddalić się w jakieś spokojne miejsce i zawiązać opatrunek. Może to być ręka, noga, tułów, kark, dowoli, nie ma znaczenia gdzie został trafiony. Opatrunek może mu nałożyć też któryś z najemników, ważne jest by po każdym trafieniu został założony opatrunek, gdy to uczyni może wracać do gry. Jeśli skończą mu się opatrunki lub też nie będzie gdzie już ich wiązać to można uznać że jednak Rambo jest zwykłym śmiertelnikiem .
Prosiłbym tutaj także o charakteryzacje, opaska na głowie, krótki rękaw (może być nałożony na bluzę) i cokolwiek co upodabniało by do Johna Rambo. Broń im większa i cięższa tym lepsza, najlepsze by tu było minimi, ale karabin szturmowy też jest Oki .

Najemnik Lewis

Człowiek porywczy, niecierpliwy, a zarazem twardy i zdecydowany. Lewis jest niepisanym przywódcą najemników. Łysy, dobrze uzbrojony, bez specjalnych cech w mechanice.

Pozostali najemnicy to: Uczeń (fajna by tu była snajperka), Diaz, Reese oraz En-Joo, gdyby graczy było więcej to dopisze się dodatkowych bezimiennych najemników. Najemnicy mogą być ubrani dowolnie, mundury mogą być niekompletne, ważne by każdy z nich posiadał dużo szpeje, kamizelki taktyczne i inne wizualne ulepszacze.

Major Pa Tee Ting

Człowiek o despotycznym charakterze, od swych żołnierzy wymaga dyscypliny oraz poświęcenia, od cywili całkowitego posłuszeństwa i uległości. Nawet podniesienie nań wzroku może okazać się wyrokiem śmierci dla nieszczęśnika oraz jego bliskich.
Często rozkazy wydaje krzykiem, w razie niewykonania zadania potrafi zabić dla przykładu własnych podwładnych. W trakcie gry, gdy ktoś zawiedzie, major ma prawo, a nawet obowiązek oddać w biedaka niby strzał i odesłać na respa.
W przeciwieństwie do Rambo, major Pa Tee Ting ma tylko jedno życie, gdy zginie gracz zostaje zwykłym żołdakiem pod rozkazami drugiego rangą porucznika.
Co do charakteryzacji, kapelusz, ciemne okulary, cygaro i mile widziane czerwone gwiazdy na ramieniu lub odznaczenia. Broń przez niego stosowana to jak na wysokiego rangą oficera przystało jedynie pistolet, nie ma mowy o karabinie czy czymś podobnym.
Celem majora jest dowodzić oraz umiejętnie zasłaniać innymi by nie zginąć.

Porucznik sił birmańskich

Drugi po majorze oficer, teoretycznie nieśmiertelny przez wzgląd że po trafieniu idzie na respa i wraca do gry jako kolejny oficer sił birmańskich. W razie śmierci majora to on przejmuje dowodzenie nad jednostką. Uzbrojenie dowolne, charakteryzacja w miarę możliwości na oficera, lecz tutaj nie jest to aż tak istotne.

Żołnierze sił birmańskich

Zwykłe pionki na rozkaz majora oraz porucznika. Na rzecz ich dużej liczby w wersji filmowej, tutaj odzwierciedla się to jako nieskończoną ilość respów. Charakteryzacja to kompletny mundur bez ulepszeń typu kamizelki itp., co najwyżej rękawiczki.

Cele poszczególnych stron

Siły birmańskie

1. Rozstawić ludzi oraz patrole
2. Dopaść uciekinierów z obozu.
3. Ochronić Majora Pa Tee Ting
4. Dokonać egzekucji na więźniu
5. Nie dopuścić do ucieczki wroga z terenu jednostki.

Rambo oraz najemnicy

1. Uwolnić Sare Miller
2. Założyć ładunek wychuwowy w zbrojowni.
3. Zgładzić Majora Pa Tee Ting
4. Wycofać się do łodzi i opuścić teren jednostki.

Rozgrywka dzieli się na dwa etapy, pierwszym, jest ofensywa najemników. Trwa ona godzinę czasu lub też do momentu aż najemnicy zdecydują się wycofać, otwierają wtedy kopertę nr. 1 z instrukcją wycofania do kolejnego punktu (ostatni jest nr. 3) co uwidacznia się poprzez zdjęcie flagi oznaczającej respa. W czasie pierwszego etapu resp posiada tylko John Rambo, reszta ma tylko jedno życie, dotyczy się to także wojsk birmańskich.
Gdy następuje druga część gry, czyli wycofanie najemników, najemnicy odzyskują życie, lecz znowu posiadają tylko jedno do końca rozgrywki. Jedyny John Rambo gra na tych samych zasadach. W kwestii sił birmańskich w drugim etapie mają ciągłe respy polegające na dotknięciu budynku swej bazy, gdy dotkną mogą z powrotem ruszać w teren i ścigać uciekinierów. Major Pa Tee Ting przez cały czas gry ma jedno życie, a gdy zginie to w drugim etapie gry staje się zwykłym żołnierzem.

Gra ma rozgrywać się na znanym wszystkim terenie „Homiczówka”, budynek główny będzie bazą sił birmańskich. W trakcie gry będą także występować koperty z opisami, głównie będą one się dotyczyć najemników, lecz kilka możliwych dla żołnierzy Birmy także się znajdzie

Cała rozgrywka powinna potrwać 1,5 godziny, potem możemy pograć typowe my na was, oni na nas i oni z nimi na tamtych . Jak będzie za mało chętnych to także można sobie postrzelać typowym freestyle’m.

Najemnicy:
John Rambo - Wakat
Lewis - Mścibór
Uczeń - Wakat
Diaz - Janie
Reese - Wojtek Cabaj
En-Joo - Sandacz

Siły birmańskie:
Major Pa Tee Ting – Bloody
Porucznik - Wakat
Żołnierz 1 - Denol
Żołnierz 2 - Adamus
Żołnierz 3 - Matt (Wstępnie)
Żołnierz 4 - Ariel (Wstępnie)
Żołnierz 5 - Wakat
Żołnierz 6 - Wakat
Żołnierz 7 - Wakat
Żołnierz 8 - Wakat


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie GMT + 4.5 Godziny