Forum Forum Maniaków ASG z Gliwic i Okolic Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 08.06.2014 Bunkier-Manewry z ograniczeniami. Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
karol




Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 370 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory

PostWysłany: Nie 20:16, 01 Cze 2014 Powrót do góry

Witam, postanowiłem zorganizować coś w lesie po za budynkami Smile

Będą to działania lekko sztabowe.

Zaczynam od zasad:
[link widoczny dla zalogowanych]
Cytat:
W rozgrywkach każdy uczestnik bierze odpowiedzialność za siebie i swoje czyny.

!!!!!NA PARKINGU KARABINY/BROŃ PRZENOSIMY Z WYPIĘTYMI MAGAZYNKAMI!!!!!
!ZAKAZ JAKIEGOKOLWIEK STRZELANIA NA PARKINGU!


Wiek: 16+ zgoda rodziców/opiekunów
Moc: 666 fps max
Limit uczestników: Brak
Repliki RAM: Niedozwolone
-Okulary ochronne które wytrzymują uderzenie kulki 6mm wystrzelonej z repliki o mocy 666 fps.
-Czerwona szmata.

Dojazd:
[link widoczny dla zalogowanych]
Cytat:
"Bunkier ŻGO"
Żory ul.Szczejkowicka
[link widoczny dla zalogowanych]
Parkowanie:Parkujemy na parkingu przed bunkrem oraz po drugiej stronie szosy.
UWAGA:Teren ten jest własnością Żorskiej Grupy Operacyjnej. Aby zorganizować tam cokolwiek trzeba mieć ich zgodę.
Zakaz Paradowania z replikami przez drogę. Sprawdzamy działanie repliki przy bunkrze.


Start godzina: 07:00

Ograniczenia:
-Magazynki: Real, Low, Midy, Hi-cap-Tylko 100 kulek w magazynku(1 speedloader)
-Karabiny szturmowe: Pełne magazynki + 200 luzem. Reszta zostaje w bazie.
-Karabiny wsparcia: Box(1000 kulek max) + 500 luzem. Reszta zostaje w bazie.
-Karabin snajperski: Pełne magazynki + 30 luzem. Reszta zostaje w bazie.
-Broń boczna: Pełne magazynki. Reszta w bazie.

Uzupełniamy amunicję tylko w bazie do stanu pierwotnego. Można dostarczyć amunicję na pole walki bądź do stacjonującego oddziału. Amunicja będzie w skrzyni w której trzeba ją dostarczyć. Po uzupełnieniu amunicja musi wrócić do bazy.

Respy: W bazie po 15 minut osoba bądź cały oddział.

Cele/Zadania:
Drużyna A:

-Obronić przekaźniki oraz nie dopuścić do przerwania kabla który je łączy. Brak przekazywania informacji przez 3h(utrata przekaźnika bądź przerwa na kablu) powoduje przegraną drużyny.
-Zaminować most i zdetonować go aby posiłki wroga nie przedarły się do strefy wojny. Zdetonować most można po 30 min od zaminowania. Tyle zajmuje uzbrajanie ładunków. Detonacja(wybuch petardy)

Drużyna B:
-Odbić przekaźnik (jeden, dwa albo trzy na raz) albo przerywać transmisję tnąc kable. Tylko w jednym miejscu można przeciąć kabel łączący stacje. Nie można zrobić 2,3,4 przerw w jednym kablu na raz.
-Zabezpieczyć most przed zaminowaniem. Zaminowanego mostu nie można rozminować. Brak odpowiednich informacji co do materiałów wybuchowych.

1. Kable ciąć oraz naprawiać może tylko inżynier. Każda drużyna będzie posiadała po dwóch inżynierów.
2. Zaminować most może tylko saper. Drużyna A będzie posiadała jednego inżyniera.
3. Drużyna A ma ograniczone zasoby aby łączyć kable.


Zakaz pirotechniki. Tylko petarda którą dostarczę do oznajmienia zdetonowania mostu.


Osobiście będę koordynował działania. Prosił bym o zabranie telefonów komórkowych abym mógł się komunikować z dowódcami bez problemów.

Mapka ogólnodostępna.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie GMT + 4.5 Godziny