|
|
Autor |
Wiadomość |
Krauzak
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pon 1:18, 01 Sie 2016 |
|
No to lecimy z zasadami:
"Fedrunek 2016"
Dołączona grafika
Bełk - "Ramża"
[link widoczny dla zalogowanych]
Strona wydarzenia na facebooku
[link widoczny dla zalogowanych]
Temat na wmasg
[link widoczny dla zalogowanych]
24-25.09.2016r (sobota/ niedziela)
sobota
* 8.00-9.00 – rejestracja
* 9.15 - odprawa + rozprowadzenie
* 10.00 – start gry
niedziela
* 10,00 – koniec gry
* 11.00 – podliczenie punktów + podsumowanie + odprawa końcowa
Limity i ograniczenia
* Limit graczy:
-min 70osób
-max 150osób
* Wiek – 16+ (osoby niepełnoletnie okazują zgodę rodziców przy rejestracji)
* Wymagane czerwone szmaty
* Full kontakt
* Limit FPS: 600
* Zakaz replik typu RAM / Mancraft / HP itp
* Zakaz PIRO
* Limit ammo/magazynków - brak
* Składka 20zł na przygotowanie terenu i zakup rekwizytów potrzebnych do gry. Stworzenie baz i zapewnie minimalnego zaplecza
Zapisy:
- zalecany zapisy grupowe/drużynowe z jasnym określeniem strony konfliktu
- indywidualne i 2/3 osobwe grupy bede sam przydzielał do strony konfliktu
- zapisy do 19.09.2016r do godz 22.00 (liczy się termin wpłaty)
- zapisy TYLKO przez forum wwww.wmasg.pl (priv, albo w temacie)
- po otrzymanym zgłoszeniu wyślę dane do przelewu (zalecane wpłaty grupowe)
- Zapisujemy sie na pełne 24h! Osoby, które zdezrterują przed czasem - trafią na czarną liste na śląskim forum.
Z rzeczy organizacyjnych:
- Można przyjechać dzień wczesniej i rozbic się w lesie (proszę o informacje)
- Nie zapewniamy zaplecza sanitarnego, prądu, posiłków i strefy offgame
- Każdy znajdzie coś dla siebie : Duży teren gry umożliwia ciche i taktyczne granie, a usytuowanie głównych punktów na mapie zapewnia sporo akcji i ciągły kontakt z wrogiem.
- Zapisujemy sie na pełne 24h! Osoby, które zdezrterują przed czasem - trafią na czarną liste na śląskim forum.
Strony konfliktu:
1.Niebiescy
2.Zieloni
Mechanika gry:
1.a) Kopalnie
- Na terenie gry są 3 kopalnie uranu
- Na starcie położenie kopalni jak i baza przeciwnika są nieznane
- Zdobycie kopalni - następuje przez zmianie flagi na swój kolor i wpis na tablicy godzinę o której została przejęta (Najpierw zmieniamy flagę - potem dokonujemy wpisu)
- Raz na godzinę (o pełnej godzinie) kopalnia generuje 1 porcję uranu
- Na odbiór uranu ma się tylko 1 minute po wybiciu konkretnej godziny (np: 9.00 , 10.00)
- Odbiór uranu należy zanotować na tablicy (napierw wpis, potem pobranie )
- Jeśli nie uda się pobrać uranu w tej jednej minucie (ostrzał, przegapienie, spóźnienie itp) to porcja przepada
1.b) Uran
- każdą zdobytą porcję uranu transportujemy do swojej bazy do sejfu
- sejfu nie można ruszać z bazy
- Sejf drużyny przeciwnej mozna okraść (obowiązuje zasada - jedna porcja na jednego człowieka)
- jedna osoba może transportować tylko 1 porcję. Zasada ta obowiązuje ZAWESZE i WSZĘDZIE
- osoba transportująca uran, w momencie gdy zginie ma obowiązek powiesić porcję w widocznym miejscu (min 50cm nad ziemią) i oddalić się na respa
- Wiszące porcje uranu mogą zostać przejęte przez dowolnego żywego gracza
2. Zadania główne, zadania specjalne i zrzuty
- Każdy dowódca otrzyma listę zadań głównych do wykonania (w sporej części polegające na rozpoznaniu, zwiadzie lub dywersji)
- Głównym zadaniem (najwyżej punktowanym) będzię odnalezienie punktów kontrolnych (około 20tu punktów rozrzuconych po całej mapie)
- o kolejności i sposobie wykonania decyduje dowódca
- punktacja zadań będzie opisana na dokumentach które otrzyma dowódca
- kilka razy w czasie gry będą zrzuty i zadania specjalne o których telefonicznie/radiowo będę informował dowódców
- na mapie będa oznaczone dodatkowe zadania specjalne (których dokumentacje trzeba znalźć w terenie)
- o wykonaniu zadania może poinformować telefonicznie tylko dowódca drużyny albo jego zastępca.
3. Punktacja
- 1 porcja uranu = 1 punkt
- każde 100min (łączna suma czasu ) posiadania kopalni = 2punkty
- każde zadanie ma określoną na karcie ilość punktów
4. Inne
- Resp - co 30min o wyznaczonej godzinie oraz o pełnej godzinie przy dowódcach polowych.
- KAŻDY ma obowiązek mieć przy sobie do oznaczania trupów:
* w dzień - czerwona szmata
* w nocy - mrugające czerowne światło
- Okulary nosimy zawsze i wszędzie w czasie gry (zakładamy o 10.00 i zdejmujemy po zakończeniu gry)
- Zakaz strzelania z respa i do respa. (tyczy się to też przestrzeliwania replik itp)
- Resp obowiązuje tylko w miejscu otoczonym taśmą (w nocy będzie oświetlony).Wyznaczony około 200m od bazy
- sprawy sporne rozwiązujemy na miejscu
- nie śmiecimy!
Lista która będzie uzupełniana na bierząco:
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Krauzak
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pią 0:51, 19 Sie 2016 |
|
No to szybka odpowiedź na kilka pytań zadawanych na priv:
- Mechanika gry tak stworzona aby zarówno milsimowcy i jebankowicze znaleźli dla siebie miejsce
- Teren gry to około 2200m na 1500m
- Wymagający teren lesny - zero budynków
- Parking będzie oddalony około 1km od baz i respów.
- Bazy i respy będą częściowo zadaszone i będzie można zostawić tam szpej
- Zakaz ramów/hp/mancraftów i innych cudów gazowych - Nie bo nie!
- Zapisujemy sie na pełne 24h i "nima zlituj"
- Jedyna strefa OFFgame to resp - Nie zapewniamy prądu, jedzenia, spania ani sanitariatów.
- Jest możliwość przyjazdu dzień wcześniej i rozbicia się w lesie.
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Krauzak
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 12:49, 03 Wrz 2016 |
|
Zostały 3 tygodnie do imprezy i 2 tygodnie do końca zapisów.
Proszę osoby zastanawiające się - o wpisanie się na listę
Osoby wpisane - o uzupełnianie składów i wpłat
Osoby, które wpłaciły - o sprawdzenie czy są na liście i czy są odhaczone.
Im szybciej będę znał szacowaną ilość ludzi - tym łatwiej będzie mi wszystko ogarnąć. Teren, zadania i rozkład punktów zależy od ilości ludzi.
ps: kolejna odp na często zadawane pytanie.
Resp - jest terenem offgame gdzie można pojeść, odpocząć czy na kilka chwil zamknąć oczy. Jednak obowiązkowo w okularach!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Krauzak
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 1:57, 22 Wrz 2016 |
|
No to jeszcze dwie informacje:
1.) Dowódca zielonych przesyła informacje dla swoich ludzi.
Prosi o dostosowanie się do wytycznych w miarę możliwości.
Informacje pod linkiem:
[link widoczny dla zalogowanych]
2.) Z rana na miejscu będzie sklep airsoft HQ
[link widoczny dla zalogowanych]
Będą mieli ze sobą: kulki, gazy, zawieszenia, rękawice, czapki, arafatki, szalokominiarki, ochraniacze, magazynki - mid-cap, jakieś budżetowe kompasy i nożyki,
Jak ktoś ma specjalne zamówienie na rzeczy, które mają w sklepie to pisać i dzwonić do nich.
Płatność tylko gotówką, bo chłopaki nie mają leśnego "tego do ten"
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Krauzak
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Wto 13:45, 27 Wrz 2016 |
|
Zdjęcia, relacji i wszystko inne dostępne na fejsie
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie GMT + 4.5 Godziny
| |