|
|
Autor |
Wiadomość |
Zarazza
FAT Zabrze
Dołączył: 28 Kwi 2007
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Zabrze
|
Wysłany:
Czw 17:36, 18 Wrz 2014 |
|
Termin i miejsce:
25-10-2014 godz 15 00 Zabrze ul. Srebrna
w bazie startowej jest dostępny bar bistro,
ale myślimy też o niedrogim kateringu, ta sama firma co na Czerwonym Świcie
Typ gry:
ASG z elementami LARP w klimatach Stargate
bezpośrednia kontynuacja poprzedniej części Stargate - Zemsta RA
popołudniowo-wieczorna w terenie leśnym miejscami podmokłym
bez pirotechniki
moc replik max 360 z racji nocy i mocno zarośniętego terenu
można używać białej bezpiecznej broni
przez środek gry przechodzi droga, przejście przez drogę tylko za pomocą portali
Koszty:
25 zł od gracza przy płatności przelewem do 20-10-2014
35 zł od gracza przy płatności na miejscu
dodatkowo na miejscu
10 zł kółko naszywki (jeśli ktoś jest pierwszy raz)
5 zł trapeziki z poprzednich edycji, ale jest tylko kilka sztuk
0 zł trapezik z tegorocznej edycji ( w ramach wpisowego)
Zapisy
na maila [link widoczny dla zalogowanych]
proszę podać ksywkę i proponowaną frakcję.
listę postaram się publikować na FB i na WMASG
[link widoczny dla zalogowanych]
Strony rozgrywki i obowiązujące stylizacje:
SGCommando ok 30 miejsc
wyruszający z Ziemi przez wrota
wojsko w grupach SG po kilka osób pełne oporządzenie
ew cywilno/wojskowi naukowcy (dodają niewielkie bonusy)
muszą zbudować bazę na planecie
muszą odnaleźć zaginiony/porwany oddział
muszą zbadać planetę
amunicja tylko w magazynkach ale max 50 kulek w jednym
jak widać preferujemy magazynki real cap
doładowywać będzie można się w bazie na ziemi
tak hi capy też można używać ale możecie mieć tylko 50 sztuk, TYLKO
nie mają respa. trzeba leczyć/ewakuować swoich na Ziemię
Siły RA ok 20 miejsc
przybywają na planetę statkiem kosmicznym
mogą się przemieszczać przez wrota
armia RA szare tuniki na mundury (tuniki dajemy)
Gwardia RA stylizowane postacie bardzo trudne do ubicia
Gwardzistę trzeba trafić w blachę na plecach by padł
amunicja bez ograniczenia jednak nie można jej odbierać/zdobywać
strzelanie tylko potrójną (3) serią w jeden cel, co 5 sek (policzyć do 10)
resp w statku bazie
infekują symbiontem złapanych żywych i martwych,
postać Ra jest nie do zabicia z broni palnej
Siły Skarabesz ok 15 miejsc
wojsko ( zasady jak w SGCommando)
amunicję pozyskują od zabitych
sugerowana grupa która poszukiwała grobowca Śpiącego
Skarabesz potrafi hipnotyzować (mryganie światełkiem)
postać Skarabesz jest nie do zabicia z jakiejkolwiek broni
Stwory Planetarne kilka miejsc
- stylizowane postacie bardziej lub mniej przyjazne
- te nieprzyjazne mogą np rozszarpywać przez trafienie bezpiecznymi pazurami
Zmiany frakcji
- ze szczególną dedykacjom dla typowych graczy ASG
- w trakcie gry twoja postać może przejść do innej frakcji lub być zmuszonym
- dlatego dbajcie o kolegów bo nawet ich trupy mogą posłużyć wrogom.
przykładowe sytuacje:
nakarmiono Cię symbiontem -> przechodzisz na stronę RA
zostałeś zahipnotyzowany (mrygnięcie po oczach światłem)-> wykonujesz polecenia hipnotyzującego
zostałeś zaciągnięty do gniazda bestii -> zamieniasz się w kolejną bestię
można się też starać dogadać i przeciągnąć na swoją stronę
można starać się uratować swoich z niewoli itp
na pewno trzeba kombinować
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Zarazza dnia Czw 17:38, 18 Wrz 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie GMT + 4.5 Godziny
| |