|
|
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany:
Pią 14:18, 13 Kwi 2007 |
|
Po pierwsze - witam wszystkich.
Jam Peterus, mieszkam w Bojkowie, z Sebą - DA deptaliśmy do gimnazjum (stąd znam to forum).
W ASG jestem n00bem.
Mam rugera z kjworks i kilka strzelanek za sobą.
Wkręciłem się na konwencie RPG "Tornado" 2 lata temu. Tematem konwentu (zlotu fanów dla niewtajemniczonych) było RPG... ale było tam troche ASGowców i mieli nadmiar zapasowych giwer. Na Tornado co roku jest kilku dniowa "gra terenowa" RPG.
Rok temu mechanikę walki pomiędza graczami rozwiązano... za pomocą ASG.
W ciągu tego roku były już 2 imprezy powiązane z "Tornado", ze strzelankami.
Dlatego się tutaj rozpisuje z takim wstępem, żebyście mieli odpowiednią perspektywę. Na tej strzelance prawdopodobnie nie będą sami fanatycy z giwerkami po 1000+ i w orginalnych mundurach i tactical vestach wzorowanych na ich ulubionych armiach... Niektórzy tak, ale raczej nie większość.
Prawdopodobnie będzie ok 20 os z "fanów Neuroshimy i konwentu Tornado". Jednak, formuła gry dużo zyska na dołączeniu chętnych, którzy jeszcze nie mieli z nami nic wspólnego. Do tego fandom Neuroshimy będzie mógł zintegrować się troche z fandomem ASG .
Strzelanka potrwa właściwie cały dzień...
Prawdopodobnie później będzie integracyjne ognisko i jakiś ciąg dalszy w niedziele, w którym wszyscy zainteresowani będą mogli uczestniczyć (prawdopodobna lokacja - Polana Harcerska)... ale który będzie miał mniej związku z ASG, więc nie będę dalej tutaj stukał.
Strzelanka ASG "Take and Hold"
Knurów ERG
Ok. 10.00 wymarsz. (można pomyśleć o przyspieszeniu, jak wszyscy będą szybciej)
10.30 start (3 grupy w różnych startlokach).
12.00, 14.00, 14.15, 16.00 i 18.00 na punkach Golf, November, Oscar, Uniform i Dwójce zdobywa się punkty.
18.01 koniec. (może jeszcze 1 loop? Zależnie od pogody i nastroju)
Są 3 grupy. (chyba, że będzie <15 osób) Unus, Duo i Tres.
Każda grupa jest w pełni autonomiczna.
Może walczyć z pozostałymi, jednak może się dogadywać.
W każdym oddziale jest jeden dowódca.
Siła grup jest możliwie równa.
Wygrywa oddział z największą ilością P. Punkty zdobywa się za utrzymanie lokacji w określonych godzinach (5P/miejsce), oraz wykonanie tajnych zadań oddziału(różnie).
Oddział ma 3 przedmioty (zapewne puszki) potrzebne do zdobycia punków za utrzymanie. Dokładnie w wyznaczonym czasie, jedna osoba z tym przedmiotem musi stać w centralnym punkcie obiektu G/N/O/U/2, wtedy otrzymuje punkty.
Oddział ma specjalne udogodnienia. Kartony symbolizujące skład amunicji, punkt medyczny i HQ.
Skład amunicji
Można doładować amunicje. W polu każdy gracz może mieć ze sobą 300 sztuk amunicji. Nie może się nią dzielić. Sprowadza się to do tego, że AEG z full-auto mają 1 high-cap i po jego wystrzelaniu muszą się przeładować, a pozostali gracze mają taką samą ilość amunicji, która jednak wystarczy im na znacznie dłużej.
Dlatego dobrze mieć skład pod ręką, jeżeli dowódca spodziewa się większej potyczki.
Punkt medyczny
Automatyczne leczenie (doprowadzasz rannego i od razu, po 10 pompkach/przysiadach zdrowieje).
HQ - jeżeli zostanie zniszczone to można za 3P odkupić
Działa jak skład amunicji + punkt medyczny.
Można je przenosić (trzymając cały czas w rękach, nie chowając). Wróg może je wykorzystać, bądź zniszczyć. Zniszczenie HQ wymaga 3 osób.
Na miejscu dowódcy powybierają ludzi "po piłkarsku". Na każde 6 osób jest jeden medyk.
Rani trafienie kulką/atrapą noża.
Ranny natychmiast siada/kuca/upada teatralnie.
Jeżeli podejdzie do niego przyjaciel, to może go "nieść" (trzymać za ramie, pod ramię i prowadzić).
Wróg może rannego uprowadzić, lub dobić nożem.
Ranny może popełnić samobójstwo robiąc 10 przysiadów/pompek. Kosztuje to drużynę dodatkowe 2P.
Rannego leczy medyk przez 3 minuty, lub doprowadzenie do punktu medycznego i zrobienie 10 przysiadów/pompek. Leczenie kosztuje 1P.
Jeżeli ranny zostanie uprowadzone i będzie przez 10 minut przesłuchiwany to musi prawdziwe odpowiedzieć na jedno pytanie z gry. Na pytanie o tajne misje, opowiada tylko o jednej. Odpowiedź jest pełna i dokładna, nie może kręcić i wciskać półprawd. Potem zostaje wypuszczony i musi wrócić do medyka/punktu medycznego, ale nie musi się leczyć. Drużyna, która go przesłuchiwała nie może do niego strzelać przez tą drogę. Uprowadzony, może próbować uciekać. Jeżeli zostanie trafiony ginie, a jego drużyna dodatkowo traci 3P. Nie można przetrzymywać nikogo dłużej niż 30 minut od momentu porwania.
Respawn kosztuje 2P. Odradza się przy dowódcy ("duch" musi trzymać się koło niego przez 5 minut zanim "ożyje") lub przy HQ (natychmiast).
W razie niesubordynacji dowódca (nawet raniony... lub martwy) może zabić podkomendnego. Drużyna, która nie potrafi zachować karności traci 5P. Sam zabity wypada z gry. Dzwoni do mnie. Jeżeli mnie przekona, że nie zrobił nic złego, a dowódcy coś odbiło, to dołączy do innej drużyny. Ta zasada - egzekucji - jest oczywiście ostatecznością!
Unus zaczyna w Golfie, Duo w 2Dwójce a Tres w Oscarze.
[link widoczny dla zalogowanych]
BTW na przyszłość - na szpile na ERGu - może się wam przydać mapka, którą do tego zrobiłem. [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
|
|
|
|
|
Noah
Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 16:05, 25 Kwi 2007 |
|
Napewno 28.5 ? To jest poniedziałek. Pewnie chodziło Ci o najbliższą sobotę, a ludzie się nie wpisują, bo myślą że jest jeszcze czas
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Wto 0:41, 01 Maj 2007 |
|
Roger.
Sobote... 26
Wogle w pt pojadę do Rybnika pytać o pozwolenie na rozbicie się na "polanie harcerskiej" (lol! leśnik tego nie może załatwić musze mieć pozwolnie z NADleśnictwa...).
Mod: Data w temacie poprawiona na 26.V.
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Pią 15:59, 18 Maj 2007 |
|
No to Peter jak wyglada sytuacja... bo ja moge miec naprawde ciężko z czasem... nie dość ze trening jakoś wypadnie w weekend to jeszcze ja juz jestem w sesji... Jak wyglada liczba osób ?
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Sob 10:44, 19 Maj 2007 |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Sob 18:08, 19 Maj 2007 |
|
Wstępnie ma być 16 osób na strzelance "ze strony fandomu".
Może być troche mniej/więcej. Prawdopodobnie też kilka więcej osób wbije na samo sobotnie ognisko, które będzie po strzelance (na polanie harcerskiej).
|
|
|
|
|
Zarazza
FAT Zabrze
Dołączył: 28 Kwi 2007
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Zabrze
|
Wysłany:
Nie 13:59, 20 Maj 2007 |
|
Proszę o możliwość uczestnictwa w imprezie (FAT Zabrze)
- jeszcze nie wiem ile ale ok 6 osób
- większość brała udział w LARP-ach
- część może mieć wypożyczone repliki ( za kasę)
Ponieważ jedziemy do Łysych Węży nie będzie nas
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Zarazza dnia Wto 19:20, 22 Maj 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Nie 17:39, 20 Maj 2007 |
|
Być może się pojawię, Dawno nie byłem na jakiejś jebance na ergu. Trzeba obcenić, czy nie rozpiżyliście ergu do konca pod naszą (SDS TEAM) nieobecność. (to był żart)
Być może uda mi się namówić resztę SPAT śląsk na udział w scenariuszu.
@Zaraza : Jak dla mnie nie ma problemów i myślę, że petrus również nie będzie ich miał.
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Pon 1:32, 21 Maj 2007 |
|
Impreza otwarta.
W sumie "pojemność scenariusza" jest bardzo duża.
Jeżeli będzie po 15 osób na strone, to będzie co dzielić. Np 3 poddrużyny.
1 broni bunkru, druga podchodzi, trzecia robi dodatkowe zadanie i nęka przeciwnika itd. Więcej obowiązków dla dowódców.
Jeżeli będzie po 5 - bo większość chętnych nagle się wycofa... to gra skupi się tylko na głównych bunkrach (nikt nie będzie mógł marnować ludzi na inne misje), jednak też powinno zadziałać.
Co do LARPa... no to jest przede wszystkim strzelanka.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dodana jest historyjka rodem ze Stalkera/Neuroshimy... ale w sumie odgrywania postaci nie będzie, chyba że ktoś sam z siebie postanowi odgrywać.
Ostrzegam, że teamy będą porozbijane. Podział będzie strickte po broni. Najpierw się obczai ludzi z "porównywalnymi" giwerami - a potem podzieli po równo z każdej grupy do białych, czarnych i czerwonych... jednak CELOWO środowiska będą maksymalnie wymieszane.
Chodzi o to, że każdy może sobie z ziomami pograć przy 100 okazjach. Tutaj, gdzie skład będzie dość przypadkowy i tak każda drużyna będzie troche zmiksowana siłą rzeczy. Nie będzie można popisać się super_zgraniem skoro pół drużyny właśnie się poznało! Dlatego IMO lepiej zmieszać na maksa i się poznać lepiej. Poprawi to troche morale, zamiast trzymać się swoich ziomów, będzie trzeba polegać w dużym stopniu na reszcie... oraz jeszcze jeden bonus - ludzie bez "kliki" nie będą "dyskryminowani". Gdyby np Elixir faktycznie dał radę w 20 ludzi przybyć (z połowy Polski jadą) to jakbyście się czuli np we 3 kumpli w drużynie gdzie jest 12 znajomych z Elixiru? Przypadkowy mix troche utrudni dowodzenie i zgranie... ale przez 8h będzie czas się dograć .
Ponadto charakter strzelanki ma być czystko "rozrywkowy". Każdy chce wygrać - i oczywiście zwycięstwo będzie miało znacznie... ale zmiana "integracji" na "pissing contest" kilku środowisk byłaby bardzo nieprzyjemna.
Ofkoz... vox populi vox dei. Jeżeli na miejscu wszyscy będą bać się grania przeciw kumplom a ramie w ramie z nowo poznanymi... to będę musiał się wycofać.
Nie czaje o co chodzi z "wypożyczoną bronią"?
Jeżeli mają jakieś nieziemskie machiny zniszczenie to nic nie szkodzi. Wylądują w różnych drużynach i będzie równo.
Jeżeli mają cześkomaty, to też nie ma dużego problemu - nie będą jedyni. Ważne, żeby ich dowódcy dali im sensowne misje... a nie puścili do szarży na AEGi .
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Pon 20:06, 21 Maj 2007 |
|
Postaram sie byc jesli to sobota. Tylko prosze o dojazd z Gliwic. Bede samochodem wiec 3 osoby moge zabrac po drodze
|
|
|
|
|
lamberdt
Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Gliwice
|
Wysłany:
Pon 20:11, 21 Maj 2007 |
|
mysle, ze dam rade przybyc na imprezke. ciekawe kto sie zjedzie do gliwic ;] ale powiedz mi Peterus czy to bedzie mialo jakikolwiek zwiazek z Tornado? (poza ludzmi)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Pon 23:41, 21 Maj 2007 |
|
@Mart
Miałbym kilku klientów na podrzucanie, ale albo przyjeżdżają w pt, albo w sb 2h za wcześnie, albo w sb wieczorem . Może się znajdą chętni tutaj na forum.
... no a tu to sam powinieneś trafić to samo forum, 1 topik wyżej http://www.asggliwice.fora.pl/tereny-jak-trafic-uwagi-t96.html
@Lambert.
Nie.
Przed 2 miesiącami (jakoś tak) był podobny zjazd w jakiejś wsi na Dolnym Śląsku. Strzelanka miała być "testowaniem mechaniki na Tornado" ale w sumie... zamiast tego po prostu strzelaliśmy.
Nie ten klimat, nie te okoliczności. Dodatkowo mechaniki na T5 ma działać przez 4 dni gry i preferować _ograniczoną_ ilość przemocy. No... a na strzelanke to się przychodzi postrzelać .
Kto będzie z Tornada... zobacz na forum elixiru.
BTW meet and greet przed Kościółkiem do 10.00. (docelowo 9:30 powinna cała banda z obozowiska dotrzeć)
601140667 - mój #tel jakby coś się zaczęło komplikować.
|
|
|
|
|
lamberdt
Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Gliwice
|
Wysłany:
Wto 16:43, 22 Maj 2007 |
|
hum. jezeli w piatek przyjezdzaja np pkp czy pks ja moge zaoferowac nocleg jezeli mialoby to jakies znaczenie. jak cos 691851211. ilosc osob do noclegu teoretycznie nieograniczona.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Wto 18:48, 22 Maj 2007 |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Wto 22:16, 22 Maj 2007 |
|
@Lambert
Nocleg jest na "Polanie harcerskiej".
W pt jest "ognisko integracyjne". W sb po strzelance też będzie ognisko (jak ktoś stąd będzie chciał wpaść to zapraszam - po samej strzelance mogę pokierować jak tam trafić) w klimatach fandomu, Tornada i wogóle. Ekipa się porozjeżdża w nd tak jak im będą pasowały busy i pociągi.
|
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie GMT + 4.5 Godziny
| |