Forum Forum Maniaków ASG z Gliwic i Okolic Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 27.04.2014 r. "Walka o radiostację" Bunkier Żory Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
karol




Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 370 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory

PostWysłany: Śro 21:01, 23 Kwi 2014 Powrót do góry

Cytat:
Witam, chciałbym wszystkich zaprosić na organizowaną przez grupę WIN ( [link widoczny dla zalogowanych] ) niedzielną strzelankę. W szczególności chcielibyśmy zaprosić lokalne ekipy. Zamysł spotkania jest taki, aby działać w zorganizowanych dwóch przeciwnych drużynach, scenariusz nie jest wprawdzie skomplikowany, aczkolwiek wymaga koordynacji ze strony dowództwa, aby można było realizować cele.

Data: 27.04.2014r.
Miejsce: Bunkier ŻGO
Zbiórka: 9:00
Rozpoczęcie: 9:30
Koniec: 14:00
Wiek: 18 lat
Limit osób: 60

Limity:
Auto fire: 460fps
Single fire: 666fps
Zakaz używania Hi- capów! Wyłącznie używamy real/low/mid capy oprócz karabinów wsparcia. Każdy zabiera amunicji tyle ile mieści mu się w magazynkach, doładowanie następuje tylko i wyłącznie w bazie.
Osoby posiadające repliki o mocy powyżej 420fps, zobowiązane są do posiadania broni bocznej

Zasady gry
Pierwsza drużyna stacjonuje w lesie za torami. Położenie ich bazy nie jest do końca znane, drużyna przeciwna otrzymuje szczątkowe informacje dotyczące jej położenia. Ich celem jest niedoprowadzenie do podsadzenia bomby oraz wybuchu radiostacji oznaczonej na mapie jako „R”. W razie pozbawienia ich możliwości nadawania raportów przez radiostacje, jej zadaniem będzie odnalezienie starego mechanizmu, po zniszczonej we wcześniejszych latach radiostacji, w rejonach oznaczonych na mapie kolorem żółtym oraz niedopuszczenie do zniszczenia ich bazy. Drużyna wygrywa, jeżeli nie dopuści do zerwania łączności radiostacji na dłużej niż 1,5 godziny.

Druga drużyna. Ich baza znajduje się na bunkrze. Głównym zadaniem drużyny jest zniszczenie bazy wroga, jednak nie można tego dokonać przed zniszczeniem radiostacji, przez którą drużyna przeciwna może nadać sygnał SOS oraz niedopuszczenie po zniszczeniu radiostacji do podjęcia próby drużyny przeciwnej do podpięcia się do starego mechanizmu zniszczonej radiostacji, która znajduje się w polu żółtym. Podpięcie się do tego mechanizmu powoduje pełną zdolność radiową przeciwników i nie możność zdobycia ich bazy. Drużyna wygrywa, jeśli pozbawi łączności przeciwnika oraz zajmie jego bazę.

Mechanika gry:
Resp: 15 minut lub 6 osób w oznaczonym czerwoną taśmą miejscu. Respa nie blokujemy i nie strzelamy z niego!

Medycy: po 2 na drużynę, medycy nie mogą się sami leczyć. Osoba trafiona pozostaje w miejscu gdzie została postrzelona (oczywiście, nie utrudniając rozgrywki) przez 5 minut niezależnie czy znajduje się medyk w pobliżu. Medycy posiadają po 5 bandaży, uleczenie następuje poprzez zawiązania bandażu na ramieniu rannego. Bandaże, można doładować w bazie. Jeżeli medyk zostanie trafiony w trakcie leczenia, ranny oraz medyk giną.

Podłożona bomba, powoduje wybuch po 1,5h przez ten czas należy zajmować radiostację. Jeżeli radiostacja zostanie odbita, czas zostaje anulowany i w razie kolejnego zajęcia należy przez kolejne 1,5 godziny jej bronić.

Podpięcie się do starego mechanizmu radiostacji zajmuje 1h przez ten czas nieprzerwanie drużyna musi być w jej posiadaniu.

Zajęcie bazy bez pozbawienia łączności przeciwnika jest bezskuteczne i nie ma sensu.



Podczas imprezy będzie dostępne chrono.

CZERWONĄ ŚMIERĆ-SZMATĘ NOSIMY W TAKI MIEJSCU ABY MOŻNA JĄ BYŁO ŁATWO WYCIĄGNĄĆ, NIE TOLERUJEMY WYKRZYKIWAŃ TYPU: "DOSTAŁEM", "PRZECIEŻ K*RWA DOSTAŁEM" ITD, NIE MA ŚMIERĆ-SZMATY - NIE PRZERYWAMY OGNIA.
NIE K*RWUJEMY W NIEBOGŁOSY, TAK ZACHOWUJE SIĘ HOŁOTA, JEJ MIEJSCE JEST POD MONOPOLOWYM A NIE W MUNDURZE.

Jest to strzelanka nastawiona na zgranie zespołu oraz działanie w skoordynowanych drużynach przez dowództwo. Nie jest to klasyczna je**nka, dlatego zachęcam do gry raczej doświadczonych graczy. Celem nie jest zdobycie jak największej ilości fragów, lecz wykonanie zadania.

Do zasad stosujemy się bezwzględnie, naruszenie zasad respów, leczenia, odczekania po dostaniu w miejscu przez 5 minut, SKUTKOWAĆ BĘDZIE USUNIĘCIEM GRACZA Z GRY. Jakiekolwiek wulgaryzmy, kłótnie, terminatrostwo SKUTKUJE NATYCHMIASTOWYM USUNIĘCIEM GRACZA Z GRY.

Widzisz terminatora? Masz na to świadków? Powiedz mu to w cywilizowany sposób, spytaj się o imię/pseudonim, podejdź do organizatora i zgłoś sprawę.

Podczas gry przez organizatora zostaną wyznaczone pewne osoby, które będą kontrolowały poziom rozgrywki, po jednej i drugiej stronie, będą również pełniły role obserwatora, zgłoszenie zakazanych zachowań przez te osoby będzie skutkowało usunięciem gracza z gry. Również do tych osób (będą przedstawione przed rozgrywką) zgłaszacie wszelkie wątpliwości/ skargi/ zażalenia.

Organizator zastrzega sobie możliwość usunięcia z gry uczestników nie przestrzegających zasad ogólnych ASG w Polsce oraz szczególnych zasad przeprowadzania rozgrywki.


Przed rozgrywką, składamy się po 2 złote, na taśmy, materiały, baterie do chono etc. Każdy ma przy sobie odliczone 2 zł i przed rozgrywką kwota zostaje zebrana.


1. Robert WIN
2. Krajator WIN
3. Ptaku WIN
4. Kirs WIN
5. Reymond WIN
6. Karol WIN
7. Labizkit WiN
8. huxley
9. Bagieta WiN
10. Kokos WIN
11. Thor
12. Karo
13. O.O.S.Destruktor
14. O.O.S.Destruktor
15. O.O.S.Destruktor
16. O.O.S.Destruktor
17. O.O.S.Destruktor
18. Carlos ZHP
19. Szczuro ZHP (jest zdany na łaskę kogoś kto mu pożyczy replikę)
20. Maaru CoB
21. KoT WIN
22. Ragi (3 miejsca w aucie z J-bia)


[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jeśli ktoś się wybiera to można odebrać na miejscu zamówienie ze sklepu [link widoczny dla zalogowanych] Możemy tez dostarczyć interesujący Cię towar abyś pooglądał przed zakupem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
RED
1 BDSZ



Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 2022 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Sob 12:46, 26 Kwi 2014 Powrót do góry

Wpadniemy z Grossem i Grubym.
Zglosilem się też na wmasgu.
Do zobaczenia Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
karol




Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 370 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory

PostWysłany: Pon 18:34, 28 Kwi 2014 Powrót do góry

Link do zdjęć:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie GMT + 4.5 Godziny