Forum Forum Maniaków ASG z Gliwic i Okolic Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 30.11.2008 - Operacja "Nu Pagadi" Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Szczygieł (TaTa)




Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 707 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Sob 18:50, 11 Paź 2008 Powrót do góry

Za całość odpowiada ZSMA
Nazwa kodowa operacji: HУ, ПOГOДИ!
Odwieczny konflikt pomiędzy Wilkiem i Zającem przekształcił sie w prawdziwą i bezpardonową wojnę. Adwersarze chcieli ostatecznie rozstrzygnąć, kto będzie wygranym, a kto przegranym. Obaj zgromadzili na skraju lasu potężne armie sojuszników i przyjaciół, którzy mieli im pomóc w decydującym starciu o władzę na tym terenie. Niedługo okaże się, które zwierzę będzie tam niepodzielnie rządzić. Bezwzględny i zdecydowany na wszystko Wilk, czy też chyży i zwinny Zając?
Zarzewiem konfliktu stało się zajęcie przez Wilka pod nieobecność Zająca jego plantacji marchewek – jedynego źródła dochodów. Zając skrzyknął pobratymców i postanowił się zemścić. Od wyniku potyczki zależeć będzie jego być, albo nie być w tym rejonie
Wilcze zastępy umocniły się w terenach zalesionych, utworzyły mocno bronione pozycje, których zdobycie będzie wymagać od dywizji zajęczej sporo sprytu i odwagi. Wyraźne różnice w sposobie walki przeciwników mogą sprawić, iż bój będzie niezmiernie interesujący. Wilki prą do przodu całą siłą i impetem pancerniaków. Zające prowadzą walkę bardziej przypominającą działania partyzanckie i rajdy oddziałów specjalnych.

Strony konfliktu:
XX Dywizja Pancerna Wilk
101 Dywizja Powietrzno-Desantowa Zając

Nad całością czuwać będzie sztab złożony z organizatorów - ZSMA. Członkowie Zrzeszenia będą również rozrzuceni na terenie gry. Będą pełnić rolę rozjemczo – informacyjną (dobre duszki). Nie będą brać udziału w grze poza jednym wyjątkiem…..

Osoby, które będą musiały opuścić grę wcześniej, proszone są o powiadomienie o tym fakcie organizatorów przed rozpoczęciem manewrów.
Łańcuch dowodzenia: Dowódca strony -> Dowódca plutonu -> Dowódca drużyny. Rozkazy będą przekazywane Dowódcom stron ze Sztabu.
Dowódcy stron informują Sztab o: wykonaniu/niewykonaniu zadania, napotkaniu nieprzyjaciela lub jego śladów, stratach, zmianie zdolności bojowej poszczególnych jednostek, zabitych, kierunkach poruszania się itp.

Sprzęt bojowy
Ruch sprzętu wojskowego odbywa się wyłącznie po drogach. W związku z tym konieczne jest zachowanie szczególnej ostrożności podczas poruszania się nimi. Dlatego zakazuje się zalegania w bezpośredniej bliskości drogi. Każdy pojazd będzie wyposażony w pilota – operatora km, który będzie nieśmiertelny. Jego zadaniem będzie kierowanie ruchami pojazdu i czyszczenie przedpola. Wozów bojowych nie można zdobywać ani wrzucać do nich pirotechniki. Strzelanie do wozów bojowych dozwolone jest wyłącznie w chwili desantowania się z nich uczestników gry. Nie wolno strzelać do pojazdów znajdujących się w ruchu.
Sprzęt będzie podzielony do wykorzystania przez strony przed rozpoczęciem działań.

Elementem gry będą pola minowe rozstawiane przez strony (oznaczenie fragmentu terenu taśmą tego samego koloru, jakim oznaczona jest dana strona konfliktu). Wielkość pola minowego nie może być mniejsza, niż 4m2. Maksymalny rozmiar pola ograniczony będzie długością taśmy służącej do jego wyznaczania. Jeżeli pole minowe stanowi przeszkodę (np. dla pojazdu bojowego), której nie można ominąć, należy się zatrzymać i „oczyścić” pole minowe przez zwinięcie (nie podarcie, czy zerwanie) taśmy je oznaczającej. Ilość pól minowych, które można rozstawić jest ograniczona ilością taśmy, w jaką poszczególne plutony zostaną wyposażone.

Elementem gry będą naloty „dywanowe” organizatorów, którzy będą wykonywać, w liczbie 2 osób atak na różne lokalizacje. Organizator będzie rzucać petardy i „zabijać” przez wskazanie palcem, określoną liczbę uczestników, którzy będą dla niego widoczni. Kto się ukryje tak, by go organizator nie dostrzegł, uniknie śmierci. Organizator przed rozpoczęciem nalotu będzie krzyczeć „nalot”, by uczestnicy gry zdążyli się ukryć. Ilość „nalotów” zależy od decyzji organizatorów.

Elementem gry będą brązowe, kartonowe pudła rozrzucone po całym terenie gry w miejscach jak najbardziej widocznych. Otwierać je może tylko jedna osoba. Pudła zawierają dodatkowe rozkazy, informacje, przedmioty, które mają za zadanie wprowadzić do gry element przypadkowości…

Odprawa stron, wymarsz na stanowiska i alokacja: do 09:30.
Parking:
W obu miejscach będą czekać osoby współodpowiedzialne za organizację. Nie czekamy na spóźnialskich. Uczestnicy udają się do wyznaczonych kwadratów nawet w niepełnym składzie. Ci, którzy przyjadą później, będą musieli szukać swoich drużyn i plutonów.
POPRAWKA z 24.11.2008:
Zbiórka Wilków - Ul. Szyb Walenty (na końcu) w Rudzie Śląskiej (stary, najczęściej używany parking). [link widoczny dla zalogowanych]
Zbiórka Zajęcy - Ul. Górna w Rudzie Śląskiej - [link widoczny dla zalogowanych]
Auta ciasno wzdłóż drogi.
MAPA - [link widoczny dla zalogowanych]


Odprawa ogólna - brak. Uczestnicy dzielą się już na etapie parkowania. Dowódcy stron odprawią się już z własnymi zespołami. Dodatkowe informacje poznają dowódcy w trakcie wykonywania zadań.

Odprawa z dowódcami stron (teren, zadania, cele), obowiązkowa – 29.11. Godzina 09.00. Obecność dowódców plutonów/drużyn – nieobowiązkowa, ale jak najbardziej wskazana!!!

Limity:
Wieku – 18+ Należy pamiętać, że organizatorzy zawsze mogą poprosić o przedstawienie dowodu osobistego. Brak w/w skutkuje natychmiastowym usunięciem z gry bez zwrotu kosztów.
Mocy - brak, liczymy na zdrowy rozsądek. Apelujemy, by na małych odległościach w przypadkach oczywistych zabijać bez strzału a w pomieszczeniach stosować broń boczną. Przed i w trakcie gry zastrzegamy sobie, prawo przetestowania mocy repliki na chronografie.
Czasu – do zmroku lub do osiągnięcia wyznaczonych celów, albo zmęczenia materiału J. Nie ma zaplanowanych przerw na odpoczynek. Gra odbędzie się też bez względu na warunki atmosferyczne.
Ilości uczestników – brak
Pirotechniki – tylko dostarczona przez organizatorów.
Kontakt z organizatorami: przez oficerów łącznikowych przy każdym dowódcy strony. Kontakt dowódców stron z dowódcami oddziałów: PMR: Wilk, kanały 1-4, Zając, kanały 5-8 do podziału wg uznania

Zasady trafień: [link widoczny dla zalogowanych](prawo_asg)/14/
PUNKT V. Rykoszety nie eliminują z gry. Trafienie w broń eliminuje broń do czasu zrespowania.

Resp: medycy (2-3 na pluton – wyznacza dowódca strony) - każdy po 10 opatrunków. Każdy uczestnik może być opatrzony tylko raz. Po drugim trafieniu schodzi na resp do szpitala i czeka na dalsze rozkazy. Po powrocie do gry znów może jeden raz skorzystać z pomocy medyka.
Medyk, po zużyciu wszystkich opatrunków wraca do szpitala by je uzupełnić. Wraca tam również, by się zrespować, nie może być opatrzony. Pluton/drużyna również mogą się sami zrespować przez udanie się do szpitala. Oczywiście po wcześniejszym meldunku do dowództwa i otrzymaniu rozkazu wycofania.
Szpitale (namioty polowe) – po jednym na stronę, będą rozmieszczone w niewielkiej odległości od dowództwa strony. Przy szpitalu będzie można uzupełnić wodę. ZAKAZ STRZELANIA W ODLEGŁOŚCI MNIEJSZEJ, NIŻ 50m OD SZPITALA POLOWEGO

Podział: 50%/50%.
OZNACZENIA:
Wilk - taśma niebieska na obu ramionach
Zając - taśma zielona na obu ramionach
Medycy – kolorowa opaska na jednym ramieniu, na drugim taśma strony Wilk lub Zając.

Zgłoszenia prosimy wysyłać do sirFalo, z podaniem strony i ksywy do 23.11, godzina 23.59. Obowiązują przedpłaty. Lista zgłoszeń będzie na bieżąco aktualizowana. Koszt uczestnictwa - 10 zł/osobę. Należność prosimy wpłacać na konto:
Olaf Rolnik
33 1050 1634 1000 0022 0435 9778
W tytule przelewu prosimy podać ksywy uczestników oraz ich numery ZSMA (jeżeli posiadają) lub Nazwiska (jeżeli brak numeru ZSMA), za których wpisowe będzie opłacane.


Będzie aktualizowana lista zgłoszonych. Prosimy zgłaszać chętnych do dowodzenia stronami, plutonami, drużynami. W przypadku braku chętnych dowódcy będą wcześniej wyznaczeni.

Organizatorzy zastrzegają sobie prawo odmowy udziału osobom lub ekipom bez podania przyczyn.
Prosimy zgłaszać natychmiast dowódcom lub organizatorom wszelkie przypadki łamania reguł.
Należy zgłaszać organizatorom chęć przywiezienia ze sobą fotografów oraz podania ich ilości.

Kto wygrał:
Jak zwykle - Ci, którzy osiągnęli swoje cele, ale też jak to zwykle bywa, wygrał ten, kto się dobrze bawił.

Ostatnia aktualizacja: 10.11.2008

EDIT z 29 listopada 2008

Witam
Ci co byli dziś na odprawie to wiedzą, Ci co nie byli to:

Bardzo ważne ustalenie dotyczące Trupów, respów i integralności drużyn itp

1. Trupy poruszają się za oddziałem ale w takiej odległości, żeby nie przeszkadzac grającym
Nikt sam nie idzie do szpitala.
Jeżeli zdarzą się takie osoby to ze szpitala zostaną wypuszczone tylko z resztą drużyny.

2. przy stratach powyżej 70% lub śmierci dowódcy i zastępcy i medyka czyli tzw trzonu 3 osobowego Dowódca zbiera całą drużynę, łącznie z żyjącymi idzie na respa
To jest jedyny sposób na zachowanie integralności całych drużyn, więc tu nawet nie prosimy, tylko wręcz nalegamy na respektowanie tej zasady dla Waszego i naszego dobra.
Nikt nie chce chaosu o który nie trudno.

3.
ZBIÓRKA
Na obu punktach zbornych (patrz 1 post i mapka) dla Wilka i Zająca do ok 8:15

Mamy prawie 400 ludzi. Nie będziemy w stanie odprawic 200 ludzi na stronę na czas, jeżeli przyjadą o 9 !
Nie czekamy na spóźnialskich.

4.
W razie sytuacji spornych najpierw załatwiajcie to pomiędzy sobą, a dopiero ostatecznie zgłaszajcie to do organizatorów.
Np. w razie jakichkolwiek perfidnych terminatorów, na których nie działa nawet podejście grupką i "ustawianie" słowne.
Prosimy takich delikwentów dodatkowo zapamiętywac (ksywa, numer itp)

Pozdrawiam
Do jutra.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Szogun




Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 47 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Sob 19:35, 11 Paź 2008 Powrót do góry

Pisze się na to Very Happy Zapowiada się dobra zabawa już po samym wykazie sprzętu jaki będzie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Szczygieł (TaTa)




Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 707 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Sob 19:43, 11 Paź 2008 Powrót do góry

Wszelkie zgłoszenia bardzo proszę kierować do Falo.... jak zwykle Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Scarecrow




Dołączył: 15 Lut 2006
Posty: 519 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Sob 20:39, 11 Paź 2008 Powrót do góry

Oczywiście że będę Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Szczygieł (TaTa)




Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 707 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Sob 21:11, 11 Paź 2008 Powrót do góry

Szczygieł (TaTa) napisał:
30.11.2008 - strzelanie z aktywnym udziałem sprzętu bojowego:
1. Trzy SKOTY
2. BRDM
3. ZIŁ 157 (ciężarówka otwarta bez plandeki)
4. Star 660 (Pszczółka:) łącznica telefoniczna mogąca służyć jako sztab)
5 Armata Dywizyjna Kal. 76 mm
6. Armata przeciwlotnicza wz37, kal39mm
7. GAZ69 (gazik terenowy odkryty, bez plandeki)
8. Namioty wojskowe 10 0sobowe typu NS (beczki) z łóżkami polowymi i materacami.
9. dwa małe agregaty prądotwórcze.
10. dwie kuchnie polowe
Wszystkie szczegóły w odpowiednim czasie na forum.

Gapa: miejsce - Inkubator Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
sirfalo
AoD



Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 97 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SI/AoD

PostWysłany: Sob 22:02, 11 Paź 2008 Powrót do góry

ZGŁOSZENIA

Format zgłoszeń tak jak poprzednio, ale tym razem proszę o pisanie na maila:
[link widoczny dla zalogowanych]
Wszystko po to, by nie było zapchanej skrzynki na forum.

Format zgłoszeń:
Osoby, które posiadają swój numerek ZSMA (jak kto ma to wie o co chodzi), przysyłają swój numerek, nick + ewentualnie zmiany, które miały miejsce w ostatnim czasie (Zmiana ekipy, guna FPS).

Osoby, które NIE MAJĄ numerka, podają
1. Nick
2. grupa ASG
3. Rok urodzenia
4. FPS + jaki karabin
5. chęć dowodzenia (poziom drużyny, plutonu, strony)
6. Doświadczenie w dowodzeniu sobie podarujemy tym razem

Link do listy będzie tutaj:
sirfalo.republika.pl
na razie jest tylko z BHD, ale to sie zmieni

Nie będą przyjmowane W OGÓLE zgłoszenia, które nie spełniają wymagań. Pisze to specjalnie, by nie było wątpliwości na przyszłość


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sirfalo dnia Nie 17:27, 12 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
sirfalo
AoD



Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 97 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SI/AoD

PostWysłany: Sob 22:02, 11 Paź 2008 Powrót do góry

LINK-> [link widoczny dla zalogowanych]


Lista zawiera zgłoszenia nadesłane do dnia
2008-11-17 00:11 (tylko mailowe)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sirfalo dnia Pon 16:42, 17 Lis 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Bryan




Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 29 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory

PostWysłany: Sob 22:12, 11 Paź 2008 Powrót do góry

Mój numerek z BHD to 356 Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
shortee




Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 184 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Sob 22:32, 11 Paź 2008 Powrót do góry

Też się piszę na manewry. Mój numer na strzelanki ZSMA to 208


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Sob 23:00, 11 Paź 2008 Powrót do góry

Nie umiecie czytać? Rolling Eyes
Gość






PostWysłany: Nie 0:55, 12 Paź 2008 Powrót do góry

siemka

Z OFA również stawi sie ekipa. Przyjedzie około 8-10 osób. Prześle jeszcze dokładne zgłoszenie.
Gość






PostWysłany: Nie 23:51, 12 Paź 2008 Powrót do góry

Shocked ale sprzęcicha Very Happy to sie szykuje Razz
Rain




Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 164 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory

PostWysłany: Pon 0:01, 13 Paź 2008 Powrót do góry

pm posłany ale napiszę i tu -numer 21 chce pojawić się w na tym strzelaniu

Pozdrawiam - Rain


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
WILU




Dołączył: 03 Lis 2005
Posty: 210 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pon 0:32, 13 Paź 2008 Powrót do góry

Witam,
termin odległy, ale deklarację można złożyćjuż teraz:
Ja (WILU) + jeden. Mail podzedł.

Pozdrowienia


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ziko_




Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 29 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Wto 0:08, 14 Paź 2008 Powrót do góry

Witam,

mail ze zgłoszeniem wysłany, będzie fajna zabawa.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie GMT + 4.5 Godziny