|
|
Autor |
Wiadomość |
nativ
Dołączył: 18 Gru 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Wto 2:11, 05 Sty 2010 |
|
Organizuje mała strzelankę a jako że byłem z wami na chomiczówce ( ten co biegał z pompką) to chciałem was zaprosić
To tu
[link widoczny dla zalogowanych]
Jakaś 1.30 min jazdy samochodem
oraz galeria jak to wygląda
[link widoczny dla zalogowanych]
MAMY OSTATECZNY TERMIN STRZELANKI JAK I MIEJSCE.
Termin 17stycznia cementownia Ogrodzieniec
Zbiórka godzina 10
Ilość osób brak
Max liczba uleczeń na osobę 1
Brak limitów FPS
Brak limitów ammo
Limit wieku +16
Obowiązuje mała składka
max 5 zł na pokrycie kosztów organizacyjnych zakup taśm płyt OSB bandaży(zależy ile osób się zbierze)
OPIS
Strony konfliktu
III Rzesza Niemiecka ------------ ZSRR
Dowódcy
Erich von Manstein ---------------- Filip Golikow
Wolfram von Richthofen ---------------- Nikołaj Watutin
Kontratak von Mansteina rozpoczął się 3 stycznia 1943.
Jego celem jest zajęcie ,mostu na rzece który otworzy mu drogę do miasta , oraz czterech strategicznych baz w mieście Charkow.
Pomaga mu skoordynowane potężne natarcie Luftwaffe feldmarszałka Wolframa von Richthofena.
Niestety Rosjanie ukończyli budowę bunkrów obronnych broniących dostępu do dwóch baz . Armia Mansteina aby zdobyć bazę musi zniszczyć bunkier.
Niemiecki atak przeprowadzany jest błyskawicznie, dzięki niezawodnej komunikacji. Posiadają oni przenośną Radiostacje. Rosjanie aby osłabić niemiecką ofensywę muszą zniszczyć nadajnik. Walkę utrudniają obecne dokoła pola minowe
Skład grup
ilość medyków 1
ilość inżynierów 1
Dowódcy
Erich von Manstein ---------------- Filip Golikow
Wolfram von Richthofen ---------------- Nikołaj Watutin
Manstein główne natarcie wojsk niemieckich.
Richtofen Wsparcie luftwaffe
Golikow główna obrona Charkowa.
Watutin obrona zespółu bunkrów.
Zasady gry wojennej:
1. Respy
Są dwa rodzaje respów .
Natychmiastowy w bazie głównej . czyli wchodzisz do bazy czekasz na 4kolejne osoby i wracacie do gry . Respi się tylko 5 osób
.
Drugi sposób respa to uzdrowienie przez medyka. Uzdrowienie jest jednorazowe
Każdy oddział wyznacza ze swojego grona jednego medyka oznakowanego białą opaską z czerwonym krzyżem na lewym rękawie munduru
Wyposażonego w 20 jednorazowych białych opatrunków.
W przypadku trafienia uczestnik pozostaje na miejscu trafienia ( w zależności od rany) i wzywa „sanitariusza”,
który zakłada opatrunek ,po czym trafiony
włącza się do gry (opatrunki należy zakładać i nie ściągać do końca rozgrywki). Sanitariusz bierze normalny udział w akcji,
w przypadku trafienia jest on wyłączony z gry , i w czasie których nie ma prawa udzielania pomocy kolegom. Udaje się do Bazy głównej korzysta z respa grupowego
Nie Wolno korzystać z pomocy sanitariusza z innego oddziału. Nie wolno używać nieoznakowanych opatrunków.
Rodzaje ran
strzał w głowę = śmierć na miejscu natychmiastowe udanie się do respa(nie ma możliwość uleczenia) czerwona chustka na głowę
Odwołany punkt za duże ryzyko i budził zbyt wiele konktrowersji
Strzał w tors = śmierć na miejscu (zostajemy nie ruszamy się lub idziemy do respa lub mamy możliwość uleczenia ) czerwona chustka na głowę
Strzał w rękę = postrzelenie udajemy się do respa lub mamy możliwość uleczenia ( żyjemy ale nie możemy strzelać czyli np możemy chodzić, informować kolegów o pozycji wroga i pomagać swoim lecz nie możemy strzelać) czerwona chustka na rękę , ręka podniesiona w górę
Strzał w nogę = postrzelenie zostajemy na miejscu nie możemy się ruszać (czekamy na medyka) lecz możemy strzelać jedynie w pozycji leżącej czerwona chustka na nogę. Osobę postrzeloną w nogę można przenieść w bardziej bezpieczne miejsce . w celu opatrzenia go przez medyka
2 Inżynier
Inżynier niemiecki
Na polu walki będzie kilka małych oznaczonych miejsc tabliczka jako pole minowe oraz zaznaczone żółto czarną taśmą na wysokości 1m.
Inżynier zostaje wyposażony w biała opaskę z kluczem oraz rolkę taśmy biało czerwonej oraz jego zadaniem jest wyznaczyć przejście przez pole minowe poprzez rozkładanie taśmy na polu minowym . Na nieoznakowane pole minowe może wchodzić tylko inżynier po oznakowaniu pola przejście znajduje się tylko na całej jego szerokości
Inżynier niemiecki posiada 3 taśmy rozbrajające
Inżynier ma możliwość zbudować mostu na rzece Istnieje most lecz jest on broniony przez Rosjan . Otrzymuje tylko jedną kładkę (płyta OSB 2m dl 1 m szeroka) Można ja tylko jeden raz postawić na rzece i przejście obowiązuje tylko przez nią jeżeli inżynier zginie podczas ustawiania mostu lub w bliskiej odległości rzeki mając kładkę ze sobą. Możliwości ustawienia mostu ponownie ma po zrespowaniu się grupowo . kładkę może nosić tylko inżynier. Nie można jej używać do innych celów np tarcza balistyczna.
W momencie ustawiania mostu inżynier ma możliwość skorzystać z pomocy Luftwaffe jest to kilka osób które imitują samoloty mają możliwość przejścia(przelecenia przez rzekę bez mostu) lecz tylko do pewnej granicy.
Podłożenie ładunku pod bunkier ( w momencie podłożenia i odliczenia 5minut bunkier zostaje zniszczony a osoby w nim znajdujące się nie żyją = resp
Cele inżyniera
Możliwość rozbrojenia 3 pól minowych (łatwiejsze przejscie wojska)
Możliwość ustawienia mostu (drugie przejście na rzece)
Możliwość wysadzenia Bunkru (dostęp do bazy głównej)
Inżyniera Rosjan (zniszczyć radiostacje podłożenie małego pudełka w środku będzie mała petarda oraz przewrócenie masztu zaliczenie akcji).
Inżynier rosyjski wyznacza pola minowe
Bomb nie można rozbroić , nosi je tylko inżynier
2.Trafienie w replikę, powoduje jej wyeliminowanie z gry, w tym czasie uczestnik nie może z niej strzelać.
Replika trafiona winna być przewieszona na pasie w sposób uniemożliwiający jej użycie, lub odłożona obok stanowiska.
W tym czasie uczestnik może używać posiadanej repliki zapasowej. Gracz możne biegać skakać tańczyć ale strzelać z tej broni nie.
3. Pirotechnika jest dozwolona w sposób ograniczony
4 Bezpieczeństwo
Ochrona oczu obowiązuje od rozpoczęcia do zakończenia rozgrywki zebraniu wszystkich i zabezpieczeniu broni.
Zdjęcie Ochrony oczu może spowodować natychmiastowe wyrzucenie z gry.
jeżeli uczestnik musi ściągnąć ochronę oczu(np przez wpadniecie czegoś do oka (drobinki piasku, uraz itp) musi zakomunikować podniesieniem reki oraz głośnym okrzykiem o zaprzestaniu gry przez uczestników i udania się do strefy bezpieczeństwa
Nie strzelamy w twarz
Przy mocnych replikach okolo450 fps przy dystansie krótszym niż 5m strzelamy tylko singlem
Przy replikach powyżej 500 fps strzelamy tylko singlem
Strzelać z głową
Na okrzyk "cywil" wszyscy wstrzymują walki , zabezpieczają repliki i czekają na opuszczenie terenu przez osoby trzecie.
obowiązuje całkowity zakaz używania replik, powinna być ona zabezpieczona
5 Trafienie oznajmiamy głośnym krzykiem dostałem oraz podniesieniem reki i wezwaniem medyka. zawiązanie czerwonej chustki na głowie,ręce nodze, w widocznym miejscu. Oraz postępowaniem wedle otrzymanej rany.
8 mapki zostaną rozdane na odprawie
9 Ilość baz do zdobycia 4
10 Baz głównych nie można zdobyć
11 Zdobywanie bazy
Przy bazach do zdobycia i utrzymania. Będą umiejscowione maszty (moje osobiste statywy fotograficzne upraszam o nie niszczenie ich ) wysokość 225cm składane w 3 pkt obok leża 2 flagi niebieska i czerwona po przybyciu na miejsce należy podnieść własną flagę z ziemi opuścić maszt zawiesić flagę i znowu go podnieść na max wysokość.
W momencie zajmowania bazy przez przeciwną drużynę należy opuścić maszt zdjąć flagę przeciwnika odłożyć ją na ziemie i zawiesić własną. JAKIEKOLWIEK ZABIERANIE FLAGI PRZECIWNIKA ZE SOBĄ W CELU UNIEMOŻLIWIENIA JEMU ZDOBYCIA BAZY NATYCHMIAST KOŃCZY GRĘ !!.
Wygrywa drużyna która zdobędzie wszystkie bazy lub która obroni więcej baz w ciągu 3 h jeden
Punktacja
Zdobycie Bazy flagi 1 pkt
Zniszczenie
bunkru/radiostacji 2 pkt
Zdobycie Bazy głównej 2pkt
Bunkier jak i radiostacja będą faktycznie zrobione a przy flagach będą umocnienia obronne .
Czy śnieg czy mróz gramy
jedyne wyjątek to - 15 w dzień w innych okolicznościach nie odwołuje(chyba ze zbierze się kilka osób)
po scenariuszu odbędą się luźne strzelanki
Zastrzegam ze mogę z biegiem czasu dodać poprawki
Zgłaszamy się na forum wg wzoru
Nick
Team
Ilość fps
wiek
Maskowanie
Strona konfliktu do której chcemy należeć (puste pole=przydział odgórny)
W chwili obecnej mam 18 zgłoszeń
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Dobermann
Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik
|
Wysłany:
Wto 16:59, 05 Sty 2010 |
|
Mam kilka pytań:
1. Czy "rannych" można dobijać ?
2. Jak z legalnością strzelania (zgoda właściciela terenu/powiadomienie odpowiednich służb).
3. Czy obowiązuje jakaś stylizacja ?
4. Czemu służy pozycja "maskowanie" w zgłoszeniach
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
nativ
Dołączył: 18 Gru 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Wto 21:08, 05 Sty 2010 |
|
Dobermann napisał: |
Mam kilka pytań:
1. Czy "rannych" można dobijać ?
2. Jak z legalnością strzelania (zgoda właściciela terenu/powiadomienie odpowiednich służb).
3. Czy obowiązuje jakaś stylizacja ?
4. Czemu służy pozycja "maskowanie" w zgłoszeniach |
1 Nad tym się nawet nie zastanawiałem
ale że obowiązuje tylko jedno lub max 3 (zależy od frekwencji) uleczeń także po wyczerpaniu limitu ranny i tak będzie musiał zejść do respa.
A przybycie medyka i uleczenie też trochę zamię eliminując rannego na pewien czas. Wiec dobijać raczej nie będzie można .
2 Teren to pustostan Gminy organizowane sa tam regularnie strzelanki a wejście jest na własną odpowiedzialność. Policja zostanie powiadomiona o tych manewrach
3 Stylizacja może być a nie musi (większość raczej będzie bez)
4 Maskowanie
generalnie dzielimy się na Niemcy/Rosjanie
Niemcami będą ci w maskowaniu flecktarn
Rosjanie cała reszta
jeżeli będzie brakowało graczy w drużynie to mimo innego maskowania zostaną przydzieleni do konkretnego oddziału.
Dodatkowo oznaczenia
Niebiescy Niemcy
Żółty rosja
+ opaski dla medyków i inżynierów\
oraz zespół Luftwaffe (od 3 do 5 osób)
zgłoszenie jest też na Frajdzie z Zabrza wiec myślę ze stamtąd osoby też się zgłoszą
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dobermann
Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik
|
Wysłany:
Śro 21:36, 06 Sty 2010 |
|
odnośnie punktu nr 1 - nie dokładnie o to mi chodziło - raczej o to, czy jak ktoś dostanie w nogę lub rękę, będzie miał tą czerwoną szmatę przewiązaną, ale zostaje w grze - rozumiem że można go dobić, żeby wyłączyć z gry ? Tzn. jeżeli oczywiście obowiązują takie zasady trafień jak opisano - bo w innym wypadku, to gościu który dostanie w nogę jest niezastąpiony (może strzelać, nie można go dobić )
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dobermann dnia Śro 21:37, 06 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
nativ
Dołączył: 18 Gru 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 1:16, 07 Sty 2010 |
|
No tak znalazłeś lukę prawna
ale wydaje mi się ze ktoś jak oberwie w nogi będzie raczej dawał osłonę dla medyka aby go uleczył. a jeżeli przyjdzie medyka to zawsze można i jego ubić albo go koledzy będą chcieli przetransportować to tez okazja do eliminacji
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dobermann
Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik
|
Wysłany:
Śro 15:26, 13 Sty 2010 |
|
Niestety, z przyczyn niezależnych ode mnie w tym terminie nie mam szans się pojawić a szkoda, bo scenariusz zachęcający.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie GMT + 4.5 Godziny
| |