|
|
Autor |
Wiadomość |
Slayer ASG
Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 589
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice / Waryński
|
Wysłany:
Pią 18:15, 17 Sty 2014 |
|
Ogłaszam co następuje! Jak już wcześniej wspomniałem, z uwagi na małą liczbę chętnych scenariusz
pt. "Demony wojny" nie odbędzie się, nie mniej jednak, postanowiłem napisać inny scenariusz,
przewidujący mniejszą liczbę osób. W związku z powyższym proszę, żeby każdy przed strzelanką
dostarczył mi po 2zł (za materiały, bandaże etc.).
Data: 26.01.2014r.
Start: Godzina 9:00
Miejsce: Pyskowice, Chomiczówka
ZARYS FABUŁY
Na nieprzyjaznym terenie należącym do rebeliantów zostaje zestrzelony helikopter. Przez krótki czas po rozbiciu, załoga jest
w stanie nawiązać łączność z dowództwem. Jak donosi radiooperator, z 4 osobowej załogi śmigłowca ocalały 2 osoby. W miejsce
katastrofy zostaje wysłany oddział specjalsów, jednak nie tylko oni zmierzają w stronę rozbitej maszyny. Zaczyna się wyścig
z czasem, kto pierwszy dotrze do wraku śmigłowca, spcejalsi, czy rebelianci?
ZASADY OGÓLNE
MEDYCY I RESPAWN
- Każdy (oprócz medyka) może być uleczony tylko raz, po drugim trafieniu udajemy się na respawn gdzie ściągamy wcześniej założony nam opatrunek i przy najbliższej okazji wręczamy go medykowi. Po zrespieniu się znowu możemy być uleczeni.
- Medyk może być wyleczony przez każdą osobę z drużyny, zanim medyk uda się na resp może zostać uleczony dwukrotnie.
- Czas trwania respu dla pojedynczej osoby wynosi 10 minut.
- W przypadku kiedy na respie znajdują się 3 osoby, po wspólnym odczekaniu 3 minut razem wracają do gry.
- W momencie kiedy ktoś dostanie, a medyk w danej chwili jest na respie, to nie czekamy na niego, tylko udajemy się szybko na respawn, gdzie odczekujemy 10 minut lub 3 minuty (w zależności od ilości osób na respie) po czym wracamy do gry. W przypadku kiedy medyk kończy się respić chwilę po tym jak przyszliśmy na respawn dopuszcza się sytuacje, że może nas od razu uleczyć, nie mniej jednak jest to liczone jako wykorzystanie naszej jednej możliwości reanimacji i przy następnym trafieniu i tak będziemy musieli wrócić na respawn.
- Respimy się w miejscu startu aktu I.
AMUNICJA
- każdy z uczestników na czas odgrywania aktu I i II może mieć przy sobie tylko ~300 kulek, tak więc apeluje o nieprzesadne sanie kompozytu.
- W przerwie między aktem II, a III będzie czas na doładowanie kulek, a ilość kompozytu przewidziana na akt III również wynosi ~300 sztuk.
ADNOTACJA DO AKTU I - "Zdobywanie przewagi".
- Osoby ocalałe w katastrofie są osobami tymczasowo neutralnymi. Zadaniem obu stron jest dotarcie do tych osób i oznaczenie ich kolorem właściwym dla swojej drużyny. Osoby neutralne zostają w ten sposób wcielone do oddziału, który przejął ich jako pierwszy. Od momentu kiedy osoby neutralne zostaną przydzielone do któregokolwiek z oddziałów, z miejsca wchodzą do gry.
ZADANIA SPECJALSÓW
AKT I - "Zdobywanie przewagi".
- Dotrzeć w miejsce katastrofy.
- Przejąć osoby ocalałe w katastrofie i zwiększając tym samym przewagę liczbową nad drużyną przeciwną.
AKT II - "Za wszelką cenę".
Wstęp: Podczas wycofywania się z miejsca katastrofy specjalsi natrafiają na skład z ładunkami wybuchowymi, o czym informują dowództwo. W odpowiedzi na zgłoszenie, dowództwo wydaje rozkaz o utrzymaniu tego miejsca "Za wszelką cenę" w oczekiwaniu na wsparcie, albowiem jak donoszą informatorzy, planowany jest kolejny zamach...
- "Okopać się" w miejscu znaleziska.
- Nie dopuścić do odbicia składu z ładunkami wybuchowymi przez rebeliantów.
AKT III - "Tik-tak"
Wstęp: W akcie zemsty na ludności cywilnej z wioski Nangar Khel, rebelianci podkładają ładunki wybuchowe w jednym z budynków mieszkalnych gdzie więżą cywili. Rebelianci stawiają siłom NATO warunki, które muszą spełnić, jeśli chcą, by ludność cywilna została uwolniona, grożąc tym samym, że zrównają wioskę z ziemią jeśli nie zostaną spełnione ich postulaty. W myśl zasady, która mówi, że z terrorystami się nie negocjuje, wysyłają do wioski oddział specjalsów...
- Odbić miasto z rąk terrorystów.
- Rozbroić bombę.
ZADANIA REBELIANTÓW
AKT I - "Zdobywanie przewagi".
- Dotrzeć w miejsce katastrofy.
- Przejąć osoby ocalałe w katastrofie i zwiększając tym samym przewagę liczbową nad drużyną przeciwną.
AKT II - "Za wszelką cenę".
Wstęp: Podczas wycofywania się z miejsca katastrofy specjalsi natrafiają na skład materiałów wybuchowych,
należący do tutejszego oddziału rebeliantów. Dowództwo rozkazuje specjalsom zabezpieczyć to miejsce
do przybycia posiłków. Sztab dowodzenia rebeliantów nakazuje "Za wszelką cenę" odzyskać ich własność.
- Odbić skład z amunicją i ładunkami wybuchowymi lub wykraść przynajmniej część ładunków...
AKT III - "Tik-tak"
Wstęp: W akcie zemsty na ludności cywilnej z wioski Nangar Khel, która przyjęła pomoc od sił NATO oraz przyczyniła się do schwytania jednego z talibskich przywódców duchowych, dowództwo rebeliantów nakazuje urządzić w wiosce łapankę, podczas której przypadkowi mieszkańcy wioski zostają zamknięci w jednym z budynków mieszkalnych, w którym zostały podłożyli materiały wybuchowe. Rebelianci stawiają siłom ONZ warunek, który brzmi następująco - "Najeźdźcy z zachodu, wy którzy nękacie nasz lód, narzucając nam na siłę waszą demokrację! Na waszych rękach jest krew tych ludzi, to przez was giną niewinni! Uwolnijcie naszego przywódcę i ocalcie te niewinne istnienia! Uwolnijcie naszego Allaha Wisi Mu Lacha, a my opuścimy tą wioskę nie robiąc nikomu krzywdy! Jeśli nie spełnicie naszych postulatów, to w imię Allaha zrównamy to miejsce z ziemią! Allah akbar!"...
- Podłożyć ładunki wybuchowe w wyznaczonym miejscu.
- Utrzymać się do czasu detonacji bomby. Detonacja następuje po 30 minutach od podłożenia ładunków, lub w przypadku przecięcia złego przewodu przez specjalsów.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Slayer ASG dnia Sob 14:05, 01 Lut 2014, w całości zmieniany 40 razy
|
|
|
|
|
|
grot
Dołączył: 26 Cze 2012
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pią 23:04, 17 Sty 2014 |
|
IFOR:
1. Slayer
2. Bombel
3. Ariel
4. Ślimak
5. Grot
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Slayer ASG
Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 589
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice / Waryński
|
Wysłany:
Śro 16:02, 22 Sty 2014 |
|
Zakładam, że po raz kolejny nie ma co liczyć na wystarczającą frekwencje, żeby można było zrealizować scenariusz. W związku z czym przypominam, że w przypadku kiedy nie zgłosi się wymagana liczba 30 osób, a będzie nas co najmniej 10, to zrobimy sobie małą jebankę, może wzbogaconą o grilla lub ognisko, także pamiętajcie o kiełbaskach.
Data: 26.01.2014r.
Start: Godzina 9:00
Miejsce: Pyskowice, Chomiczówka
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Slayer ASG dnia Śro 19:43, 22 Sty 2014, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
mbobby
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice - Obrońców
|
Wysłany:
Czw 3:41, 23 Sty 2014 |
|
1. Slayer
2. Bombel
3. Ariel
4. Ślimak
5. Muchens
6. Siwy
7. Koli
8. Szela
9. Black Hawk
10. Zyzio?
11. Grot?
12. Repcias?
13. mbobby
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
grot
Dołączył: 26 Cze 2012
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 1:01, 25 Sty 2014 |
|
1. Slayer
2. Bombel
3. Ariel
4. Ślimak
5. Muchens
6. Siwy
7. Koli
8. Szela
9. Black Hawk
10. Zyzio?
11. Grot
12. Repcias?
13. mbobby
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
Jeśli ktoś potrzebuje to mogę zabrać z Łabęd lub Kopernika
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez grot dnia Sob 1:06, 25 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Slayer ASG
Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 589
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice / Waryński
|
Wysłany:
Sob 12:55, 25 Sty 2014 |
|
Zaszły małe zmiany w pierwszym poście, proszę się z nimi zapoznać
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
arlkweith
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice
|
Wysłany:
Sob 22:34, 25 Sty 2014 |
|
Da radę jeszcze tak późno załapać się na ten transport z Łabęd?
Kom. 723255433 jakby co
EDIT: Transport już jest, więc cofam prośbę
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arlkweith dnia Nie 0:18, 26 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
grot
Dołączył: 26 Cze 2012
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 20:21, 26 Sty 2014 |
|
Dzięki za udaną wymianę kompozytu, fajny scenariusz i fajnie się grało, następnym razem punktualność musimy poprawić;P więcej uwag nie mam dzięki
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
arlkweith
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice
|
Wysłany:
Pon 0:02, 27 Sty 2014 |
|
Również dziękuję za wymianę kompozytu.
Pierwszy raz w życiu dojechałem replikę tak, że dopiero w domu znowu zaczęła strzelać.
Do następnego
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
$limak
Dołączył: 09 Kwi 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice
|
Wysłany:
Wto 3:31, 28 Sty 2014 |
|
Również dzięki za strzelanie za spóźnienie przepraszam, bo niestety to mój samochód nawalił i dlatego taki problem do następnego razu
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Slayer ASG
Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 589
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice / Waryński
|
Wysłany:
Śro 22:31, 29 Sty 2014 |
|
Ślimak ma lepszy akumulator w replice niż w samochodzie stąd taka obsuwa, za którą tak czy siak przepraszam miałem być co najmniej 30 minut wcześniej na terenie żeby wszystko przygotować, ale musiałem jechać reanimować jego truposza Dzięki za wymianę kompozytu, następnym razem mam nadzieje, że będzie trochę cieplej, bo przez to, że ludziom zaczęły padać baterie ciężko było zachować ciągłość między aktami. Na następny raz zrobię coś bardziej dynamicznego
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie GMT + 4.5 Godziny
| |