Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany:
Sob 2:01, 09 Cze 2007 |
|
|
|
|
|
|
MONKeyman
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 296
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice
|
Wysłany:
Sob 2:25, 09 Cze 2007 |
|
Będę ja i Al.
BTW. Czy na tym terenie strefa trupa będzie gdzieś w pobliżu parkingu (coś jak ERG), czy samochody będą w czasie rozgrywki raczej niedostępne (jak w Skansenie)?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Szczygieł (TaTa)
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice
|
Wysłany:
Sob 9:24, 09 Cze 2007 |
|
Kilka uwag i rad dotyczących miejscówki: od parkinku do miejsca strzelanki jest ok 200-300m, jednak może ona wzrosnąć, jeżeli strzelanina przeniesie się samoistnie w głąb lasu. Teren walk nie jest niczym ograniczony, choć w czasie działań można się natknąć na ścieżki spacerowe, na których czasem zdarzają się biegacze niedzielni. Nie zapuszczają się oni na szczęście w ogóle w las. Ścieżki nie stanowią żadnej granicy terenu. Można je swobodnie przekraczać, jednak rozległość lasu sprawia, że nie warto się zbytnio rozpraszać ze względu na możliwość zagubienia się. Podczas pierwszej strzelanki cała ekipa się pogubiła i straciliśmy ponad godzinę na ponowne zebranie wszystkich . Las jest rozległy i mocno urozmaicony jeżeli chodzi o grunt - dużo pofałdowań, pagórków, dziur w ziemi itd. Podobnie jest z zadrzewieniem (dużo starych buków), więc czasami nawet trudno jest iść na azymut. W przypadku utraty orientacji proponuję iść "na słuch" w kierunku szumu aut na dwupasmówce. Sprawdziliśmy - działa idealnie
Resp nie będzie przy autach, gdyż to może się okazać trochę za daleko. Oczywiście w każdej chwili można się przejść do auta w celu uzupełnienia amunicji, czy wody, niemniej sccenariusz (poniżej dołączam) przewiduje resp w miejscu wyznaczonym przez strony, czyli najprawdopodobniej najbliżej miejsca walki.
Prośba do wszystkich - jak najwięcej PWR'ek! Będą przydatne w czasie realizacji zadań
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Szczygieł (TaTa)
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice
|
Wysłany:
Sob 10:32, 09 Cze 2007 |
|
Poniżej scenariusz. Bardzo prosze o dokładne zapoznanie się, aby nie powtórzyła się sytuacja z Inkubatora . Jeżeli ktoś ma drukarkę, prosiłbym o wydrukowanie 2-3 egzemplarzy. Strzelanka jest rozłożona w czasie, ale myślę, że to dobrze ze względu choćby na oczekiwane upały.
Proszę wszystkich (!!!!) o zabranie czerwonych szmat oraz IM. Duże ilości wody wskazane.
Bardzo proszę o wszelkie pytania dotyczące scenariusza. Zamieszczam go tu w całości, by nie tracić czasu na jego omawianie w niedzielę.
A zatem:
==============================================
Grupa A: grupa zrzucona w miejscu A.
Grupa B: grupa zrzucona w miejscu B.
Grupa C: Obrońcy, strażnicy Fabryki.
Proporcje podziału: 60/40 lub 50/50.
Nie ma ograniczenia terytorialnego działań. Musi być zapewniona komunikację pomiędzy dowódcą i pododdziałami. Miejsca respów nie mogą być atakowane przez przeciwnika.
CELE GRY
Grupy A i B
1. Doprowadzić do spotkania A i B bez wykrycia przez przeciwnika. Przeprowadzić zwiad w celu odnalezienia Fabryki oraz określenia rozmieszczenia sił przeciwnika oraz patroli.
W przypadku kontaktu z patrolem C należy się przed nim albo ukryć, by C nie uzyskali informacji o miejscu podejścia zwiadu albo bezwzględnie zlikwidować w całości, gdyż w przeciwnym razie przekaże on informacje o miejscu kontaktu dowódcy C, który odpowiednio przegrupuje obronę, co może uniemożliwić podejście do Fabryki wystarczająco blisko, by dokonać rozpoznania i ataku.
2. Wysadzić Fabrykę (tylko grupa B! Grupa A osłania atak). Wysadzenie jest równoznaczne z umieszczeniem w Fabryce bomby (zerwaniem flagi). O wysadzeniu powiadomić wszystkich głośnym okrzykiem „Wysadzona”. Jest to moment rozpoczęcia ucieczki.
3. Przedostać się w miejsce podjęcia przez transportowiec. Utrzymać się tam przez 20 minut. W czasie ucieczki A i B nie mogą się rozdzielać w celu osiągnięcia miejsca podjęcia. Działają już tylko i wyłącznie razem.
GRUPA C
Chronić Fabrykę przed przedostaniem się sił nieprzyjaciela, który będzie dążyć do wysadzenia jej w powietrze.
Prowadzić regularne patrolowanie wyznaczonego obszaru. Trasy patrolowe nie ulegają zmianie w czasie gry dla danego patrolu. W przypadku wykrycia sił wroga powiadomić garnizon o kierunku podejścia. Dążyć do likwidacji przeciwnika. Patrol nie wraca ze swojej trasy do momentu wezwania przez dowódcę do powrotu w celu obrony fabryki. O podziale sił pomiędzy patrole i obronę fabryki decyduje dowódca C.
RESPAWN:
Resp A i B – 1 minuta do czasu wysadzenia Fabryki, w miejscu wyznaczonym przez dowódców A i B (miejsce musi być wyraźnie oznaczone). Brak respa od momentu rozpoczęcia ucieczki.
Resp C
1. Patrole w czasie czesania terenu – miejsce wyznaczone przy Fabryce do czasu powołania do życia przez dowódcę (miejsce musi być wyraźnie oznaczone).
2. Ochrona fabryki – w miejscu wyznaczonym przez dowódcę C – 5 minut (miejsce musi być wyraźnie oznaczone). Patrole z respa stają się ochroną fabryki w momencie rozpoczęcia ataku przez A i B. Brak respa od momentu rozpoczęcia ucieczki A i B.
KTO WYGRAŁ:
A i B– jeżeli zrealizowały cele misji bez względu na straty, wycofały do miejsca podjęcia utrzymały w nim przynajmniej 20 min (przynajmniej 1 żołnierz).
C – jeżeli skutecznie zapobiegli wysadzeniu Fabryki. Wszelkie pozostałe kombinacje, to remis
Limit czasowy gry – 3h
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kazik
40 Armia
Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 851
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Knurów
|
Wysłany:
Sob 19:21, 09 Cze 2007 |
|
gdyby ktoś miał wolne miejsce w samochodzie z Gliwic, to byłbym wdzięczny za danie znać
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Sob 20:59, 09 Cze 2007 |
|
Hej Kazik, mam wolne miejsce w aucie, tylko w sprawie szczegółów kontaktuj się jakby co z MONKeyman'em, bo ja mogę być dziś wieczorem nieosiągalny..
Poza tym mogę wydrukować 3 egzemplarze scenariusza, nie ma problemu. Szykuje się ciekawa gra
|
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 21:05, 09 Cze 2007, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
kazik
40 Armia
Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 851
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Knurów
|
Wysłany:
Sob 21:00, 09 Cze 2007 |
|
dzięki!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Szczygieł (TaTa)
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice
|
Wysłany:
Sob 23:42, 09 Cze 2007 |
|
JohnnyZ-> dzięki za wydruk. Będzie przydatny.
Widzę, ze nie ma pytań dotyczących scenariusza, ale sam już zauważyłem pewne drobne niedociągnięcia. Wszystko wyjasnię na miejscu.
Prosiłbym o zabranie ze sobą szmat widocznych z daleka (nie tylko dla trupów). Baaaardzo się przydadzą .
Dziękuję z góry.
Scenariusz jest bardzo uproszczoną wersją sccenarousza, który zamierzamy zrealizowac na wmasg w lipcu. mam nadzieję, że test wypadnie pozytywnie
[/i]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Nie 6:42, 10 Cze 2007 |
|
no to jeszcze ja [maly kawalek anthrax'a]
drukne tez kilka kopii scenariusza, a co...
|
|
|
|
|
sirKris
AoD
Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Orzesze
|
Wysłany:
Nie 15:26, 10 Cze 2007 |
|
Serdeczne dzięki za strzelanke. Od początku zastanawiałem sie czy jechać, no ale teraz nie żałuje. Fajnie było. Trudno bo trudno, bo atakowaliśmy ale przynajmniej wymagająco.
Asia przepraszam za poszczały w twarz (mam nadzieje że w okulary) no ale tylko tyle było widać.
Już czekam na następną strzelanke.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
MONKeyman
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 296
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice
|
Wysłany:
Nie 15:35, 10 Cze 2007 |
|
Dzięki za strzelankę, ode mnie i Ala.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Krulik
1 BDSZ
Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 15:50, 10 Cze 2007 |
|
Dzięki za strzelankę teren trudny lecz fajny do nastpęnego
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Satanael
AoD
Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 16:07, 10 Cze 2007 |
|
Dzięki za strzelanke. I sorki za serie w twarz (kto wie to wie ). Było trudno, bo teren wymagający ale o to właśnie chodzi.
Radze sobie dobrze sprawdzić ciało czy nie załapało się jakiegoś kleszcza. Ja miałem 5 z czego jeden wbity. :/
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
lamberdt
Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Gliwice
|
Wysłany:
Nie 16:28, 10 Cze 2007 |
|
Nie ma co. Test wyszedl z rezultatem pozytywnym! Dzieki wsystkim za strzelanke. Bylo milo, goraco i meczaco. Jak juz przepraszaja wsyscy to i ja przeprosze za ta kulke w twarz "po czasie".Sorki nie wiedzialem, ze koniec ;] Do nastepnego
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Szczygieł (TaTa)
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice
|
Wysłany:
Nie 16:30, 10 Cze 2007 |
|
Dziękuję wszystkim za strzelankę i tak liczną obecność - było bardzo miło a i rozgrywka na szczęście trwała tyle, ile zaplanowaliśmy. Atakujący w końcu zdobyli wiadro po prawie 3h ciężkich walk .
Cieszę się, że spodobał się Wam teren. mam nadzieję, że jeszcze się tam spotkamy. Przepraszam Krulika za pryszcza na nosie .
Troche bez sensu, że Gliwice jechały się strzelać do Katowic, ale cóż, tak wyszło. Scenariusz poprawię i albo za 2 tygodnie, albo po ST3 zorganizujemy manewry z pełną jego wersją.
Wszelkie dodatkowe uwagi dotyczące scenariusza mile i chętnie widziane!
Ze strzelanki przywieźliśmy w sumie 3 tajnych agentów, ale wszyscy zostali zlokalizowani i zlikwidowani. Powtarzam za Satanaelem - sprawdźcie dokładnie, czy też nie macie ukrytych szpiegów!!!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|