Forum Forum Maniaków ASG z Gliwic i Okolic Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Wojna na Zadupiu 2 03.07.2016 10:00 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
viktor_van_darman




Dołączył: 20 Lip 2014
Posty: 60 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pon 1:58, 20 Cze 2016 Powrót do góry

OCZYWIŚCIE OBOWIĄZUJE 18 LAT LUB 16 LAT WRAZ ZE ZGODĄ RODZICÓW I OPIEKUN, ZA USZKODZENIA CIAŁA I DUCHA NIE ODPOWIADAM BAWISZ SIĘ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚC :]


Dojazd:
[link widoczny dla zalogowanych]ów+Getta+Warszawskiego+12,+Gliwice/50.2740094,18.6889373/@50.2874231,18.6717251,4067m/data=!3m2!1e3!4b1!4m9!4m8!1m5!1m1!1s0x47113053f1626875:0x244ab75bba6839d5!2m2!1d18.6762246!2d50.3007846!1m0!3e0


* Limit graczy:
- min 20osób
- max 60osób

MAX AT 35os
MAX TERRO 25os.

* Składka 5 zł na poprawę humoru organizatora


Obowiązuje stylizacja

Siły Wojskowe najliczniejsza grupa,
Stylizacja: mundur wojskowy, dozwolone maskowanie wszystkie typy full lans za wyjątkiem pustynnego.


Terro/Radykalni mniej liczna grupa od Sił Wojskowych
Stylizacja: Wszelkiego rodzaju stroje cywilne, zakaz jakiego kolwiek kamuflarzu.
Dopuszczalne kamizelki, chestringi i pasoszelki jako jedyny element w stroju który może być w kamuflazu
(za nie wystylizowanego gracza frakcja traci punkty)


03.07.2016r (NIEDZIELA)

* 10.00 – rejestracja
* 10.15 - odprawa + rozprowadzenie
* 10.45 – start gry
* 14,00 – koniec gry JEŻELI ATRAPABOMBY NIE ZOSTANIE PODŁOŻONA
* 14.30 – podliczenie punktów + podsumowanie JEŻELI ATRAPABOMBY NIE ZOSTANIE PODŁOŻONA



Pozwolę sobie przypomnieć kilka zasad bezpieczeństwa:


1.) Nie planuję ograniczeń FPS- ZDROWY ROZSĄDEK! TEREN DOSYĆ CIASNY
Wiesz, że masz dużą prędkość wylotową, to nie napierdalaj do klienta z 3 metrów - PROSTE.
Dla tych co nie znają możliwości swojej repliki przewiduję "test DUPY"


3.) DO BUDYNKÓW WCHODZIMY NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ


4.) Unikamy strzelania w głowę... ale jak wystawiasz tylko ją, no to sorry stary...


5.) czerwona szmata/kamizelka odblaskowa - jak po trafieniu jej nie masz, to przeciwnik ma prawo do Ciebie strzelać do czasu jak nie wyciągniesz śmierć szmaty


6.) Zastrzegam sobie prawo do sprawdzenia ochrony oczu i egzekwowanie jej nie posiadający ochrony oczu dostają kopa w żyć z terenu gry.


7.) Wszelakie wątpliwości odnośnie trafień, rozwiązujemy na miejscu. Fair play jest istotą ASG. To idea poświęcenia żądzy zwycięstwa, potrzeby dominacji i pokonania przeciwnika dla czystej, uczciwej gry, zdrowego współzawodnictwa i radości z rozgrywki w jej najczystszej honorowej postaci.


8.) ZAKAZ PIRO !!!


9.) ZASADA FULL KONTAKT


10.) ZAKAZ REPLIK TYPU RAM / MANCRAFT / HP / ITP. POSIADASZ TAKA REPLIKE TO ZOSTAW SOBIE JĄ W DOMU !!!


SCENARIUSZ:

Zasady / przebieg gry :


Maksymalna liczba graczy to 40 zawodników
25 Antyterrorystów
15 Terrorystów


Czas Gry : 3 godziny lub do wybuchu ATRAPABOMBY
Nastawienie ATRAPABOMBY według mojego humoru :]


Tło:

Kontynuacja wydarzeń z poprzedniej serii gry.
Radykalna grupa terrorystów przejęła niestety tylko na chwilę władzę, gdyż siły wojskowe które jakimś cudem przeżyły pozbierały się i wyparła radykalnych z „Zadupia” stworzyły nowy Rząd, który dalej niepodobna się radykałom lecz grupa wojskowych postanowiła zniszczyć ostatnie ładunku XB-30 które mają w tajnym magazynie, w tym celu będą je transportować pociągami do spalarni gdzie mają zostać zniszczone.
Radykalni nie mają wiele czasu by przejąć ładunki oraz znaleźć ukrytą ATRAPĘ musza odnaleźć również 4 koperty (kolor do ustalenia) w których są zadania dające kod potrzebny do uzbrojenia ATRAPY
Gdy im się uda uzbroić ATRAPĘ muszą ją jeszcze dostarczyć do budynku RZĄDU który został odbudowany po ostatnich starciach Radykalnych z Wojskiem
ATRAPĘ musi aktywować saper. Grupa przeciwna Antyterroryści maja za zadanie ochronę budynku rządu oraz transport 4 ładunków XB-30 do spalarni wyznaczoną trasą (Pociągiem) w skrzyniach transportowych z dworca głównego przez dworzec przesiadkowy do spalarni wypuszczają 10 transportów ale tylko w 4 będą ładunki. Muszą również odnaleźć 4 koperty (kolor do ustalenia) dające im kod rozbrojenia oraz zestaw saperski i kopertę z instrukcją rozbrajania
Trasa pociągu dworce oraz spalarnia na samym początku mają status dla Terrorystów TAJNE ich położenie zna tylko wojsko
Gracze którzy są saperami mogą jako jedyni uzbroić bądź rozbroić ATRAPĘ BOMBY, utrata saperów uniemożliwia grupie terrorystycznej wysadzenie obiektu, jak i grupie antyterrorystycznej uniemożliwia wygranie gry. Jednakże za koszt utraty punktów sapera może zastąpić dowódca strony.

Z chwilą wybuchu lub rozbrojenia ATRAPABOMBY kończy się gra, zadania które nie zostały wykonane nie będą punktowane.


Punktacja:


Terroryści:


0 punktów – gdy antyterroryści rozbroją bombę
50 punktów - gdy ATRAPABOMBY wybuchnie i zostały wykonane obydwa zadania główne.


5 punktów – za każdy zdobyty ładunek XB-30 (ograniczony czas na zdobycie)
5 punktów – za zdobycie klucza do uruchomienia ATRAPABOMBY (ograniczony czas na zdobycie)
10 punktów – za zdobycie ATRAPABOMBY (ograniczony czas na zdobycie)


10 punktów – za każdą zdobytą swoją kopertę ( 4 CZERWONE, 1 SZARA )

30 punktów – jeżeli AT otworzą niebieska kopertę
10 punktów – jeżeli AT otworzą żółta kopertę
- 30 punktów – jeżeli dowódca zastąpi sapera


Antyterroryści:


0 punktów - gdy ATRAPABOMBY zostanie zdetonowana
50 punktów - za rozbrojenie ATRAPABOMBY, w wypadku gdy przeciwnik zdołał ja podłożyć w wyznaczonym miejscu.


5 punktów – za każdy niezdobyty ładunek XB-30 (ograniczony czas na zdobycie)
5 punktów – za niezdobycie klucza do uruchomienia ATRAPABOMBY (ograniczony czas na zdobycie)
10 punktów – za niezdobycie ATRAPABOMBY (ograniczony czas na zdobycie)


5 punktów – za każdą zdobytą swoją kopertę ( 4 ZIELONE, 1 ŻÓŁTA, 1 NIEBIEZKA, 1 BIAŁA )

- 30 punktów – jeżeli antyterroryści otworzą niebieską kopertę z podpowiedzią.
-10 punktów – jeżeli antyterroryści otworzą żółtą kopertę z podpowiedzią.
-30 punktów – jeżeli dowódca zastąpi sapera


Terroryści (atakująca):

Respy:
- 5 minut

Zadania i cele:


- Cele główne:
1. Odnaleźć koperty 4 sztuki, rozwiązać zadania dające kod uzbrojeniowy.
2. Odnaleźć klucz do uruchomienia ATRAPABOMBY
3. Odnaleźć ATRAPĘ
4. Zdobyć 1 – 4 ładunków XB 30
5. Podłożyć ATRAPĘ w budynku rządu „ZADUPIA”, z bombą nie wolno biegać.
6. Uzbroić ATRAPĘ


- Cele poboczne:
1. Wyeliminować z gry sapera Antyterrorystów.
2. Utrzymanie jak największej liczby Antyterrorystów w zasięgu wybuchu


Funkcje:


W drużynie występują funkcje. W zależności od liczebności drużyn – jedna funkcja przypada jednej lub dwóm osobom


Dowódca – Może zastąpić sapera po jego uprzedniej śmierci, jedynie gdy na zegarze będzie poniżej 30 minut. (drużyna traci 20 punktów)


Saper Terrorysta – ma za zadanie uzbroić bombę do tego potrzebuje koperty w której jest proste równanie matematyczne wynik tego równania jest kodem uzbrojeniowym, Saper posiada jedno życie jako saper w drużynie może być 2 saperów noszą przepaski dla wyróżnienia


Operator - jest nim również każda z wyżej wymienionych funkcji.
1. Operator (zwykły terrorysta) nie może uzbrajać ATRAPABOMBY.
2. Operator (zwykły terrorysta) może przenosi walizkę z bombą i ładunki XB-30.
3. Operator (zwykły terrorysta) podczas transportu musi chodzić nie biegać.
4. Jeśli oddział przenoszący walizkę zginie, zostawia ją w miejscu zgonu.




Antyterroryści (broniąca)


Respy:
- 5 minut lub jeśli w respie zbierze się minimum 80% oddziału..


Zadania i cele:

- Cele główne:
1. Przetransportować ładunki XB-30 do spalarni
2. Odnaleźć koperty 4 sztuki, rozwiązać zadania dające kod rozbrajający.
3. Odnaleźć zestaw sapera
4. Nie dopuścić by terroryści podłożyli bombę.
5. Rozbroić ATRAPĘ


- Cele poboczne:
1. Wyeliminować z gry sapera Terrorystów.
2. Utrzymać jak najdalej grupę Terrorystów od budynku sądu


Pozostałe 2 koperty powodują utarte punktów


Antyterroryści mogą przejąć bombę jedynie gdy ta nie zostanie odnaleziona przez terrorystów jeżeli ją przejmą Terroryści mogą ja spróbować odbić ale mają na to jedynie 30 minut


Funkcje:


W drużynie występują funkcje. W zależności od liczebności drużyn – jedna funkcja przypada jednej lub dwóm osobom.


Dowódca – Może zastąpić sapera po jego uprzedniej śmierci, jedynie gdy na zegarze będzie poniżej 30 minut. (drużyna traci 20 punktów)


Saper Antyterrorysta - może rozbroić bombę do tego potrzebuje kopert z danymi i koperty z instrukcją, saper posiada jedno życie jako saper w drużynie może być 2 saperów noszą przepaski dla wyróżnienia, jeżeli saper zginie wtedy w ostateczności dowódca może go zastąpić.


Operator - jest nim również każda z wyżej wymienionych funkcji.
1. Operator (zwykły antyterrorysta) nie może rozbroić ATRAPABOMBY.
2. Operator (zwykły antyterrorysta) może przenosi walizkę z nie uzbrojoną ATRAPĄ I ŁADUNKI XB-30.
3. Operator (zwykły antyterrorysta) podczas transportu musi chodzić nie biegać,
4. Jeśli oddział przenoszący walizkę zginie, zostawia ją w miejscu zgonu.
5. Operator może rozwiązać równania potrzebne saperowi / dowódcy do rozbrojenia ATRAPABOMBY.


Rekwizyty:


1. ATRAPABOMBY elektronicznej – Rozbrajana poprzez wpisanie kodu lub przecięcie (rozłączenie) jednego z trzech kabelków. Złe wpisanie kodu powoduje utratę czasu odliczania. Przecięcie złego kabelka może spowodować wybuch lub utratę czasu.


2. Ładunki XB-30 cztery słoje z niebieskim żelem ( świecą )


3. 4 koperty w każdej tylko jedno równanie matematyczne lub zagadka ewentualnie odniesienie gdzie szukać podpowiedzi, dające jedną cyfra kodu dla grupy Terrorystów

4. Koperta z instrukcją uzbrojenia ATRAPABOMBY dla grupy terrorystów ( SZARA )


5. 4 koperty w każdej tylko jedno równanie matematyczne lub zagadka ewentualnie odniesienie gdzie szukać podpowiedzi, dające jedną cyfra kodu dla grupy Antyterrorystów


6. Koperta z instrukcją rozbrojenia ATRAPABOMBY dla grupy Antyterrorystycznej ( BIAŁA )

7. 1 koperta z zadaniem z którego Saper AT otrzyma podpowiedz który przewód należy przeciąć.


8. Mapa dla grupy Terrorystów gdzie znajdą bombę i gdzie ją podłożyć


9. Mapa dla grupy AT gdzie znajdują się laboratoria.


Podsumowanie.


Po upływie czasu jeśli ATRAPABOMBY nie zostanie rozbrojona grupa antyterrorystyczna przegrywa


Antyterroryści mogą przejąć bombę jedynie gdy ta nie zostanie odnaleziona przez Terrorystów jeżeli ją przejmą Terroryści mogą ja spróbować odbić ale mają na to jedynie 30 minut po tym czasie zostaje uznana wygrana Antyterrorystów


Za każde zadania będą punkty. Punkty będą przyznawane dla każdej ze stron
Na końcowy wynik będzie wpływać suma punktów.


ATRAPABOMBY elektronicznej – Znajduje się gdzieś na terenie gry, terroryści muszą ja odnaleźć, dostarczyć w wyznaczone miejsce i ja uzbroić poprzez wpisanie poprawnego kodu.


Ładunki XB-30 są ukryte w tajnych laboratoriach których bronią oddziały wojska ( policji jak zwał tak zwał :] )


Trafienie i przenoszenie kopert :
Gdy zawodnik zdobędzie kopertę obojętnie którą i zostanie w tym czasie trafiony musi ja pozostawić w miejscu trafienie w widocznym miejscu i udać się na miejsce respa nie zdradzając pozostałym osobom z drużyny gdyż trupy nie gadają


Kwestia organizacyjna scenariusza
Głównym elementem scenariusza jest zdobycie atrap ładunków XB-30 oraz atrapę bomby.
Ładunki są to 4 słoje wypełnione żelem i elektroniką będą w posiadaniu wojska Terro mogą je przejąć jedynie podczas transportu pociągiem do spalarni . Do spalarni zostaje wysłane przez AT 10 pociągów Terro nie wiedzą w których skrzyniach są ładunki mogą je wykryć jedynie za pomocą WIFI
Z ładunkami jak i samą atrapą ( srebrna walizka ) pod żadnym pozorem nie wolno biegać gracz który podczas przemieszczania się utraci (zginie) ładunek przenoszony musi go pozostawić w miejscu gdzie zginą i udać się na resp. W myśl zasady TRUPY NIE GADAJĄ nie wolno mu zdradzać miejsca pozostawienia cennego ładunku.
Ładunek pozostawiony może zostać przejęty przez każdą ze stron i odniesiony albo do bazy Terro albo z powrotem do bazy wojska i ponownie zostanie wysłany do spalarni.
Słoje będą aktywowane przed wyruszeniem do spalarni i deaktywowane w spalarni gdy będą nie aktywne Terro nie mogą ich przejąć ale gdy drużyna terro będzie w posiadaniu ładunków w swojej bazie AT mogą próbować je odbić ale jeden gracz może przenosić po jednym słoju Gdy terro będą posiadać minimum 2 sloje dopiero w tedy Saperzy będą mogli uzbroić w nie Atrapę i zanieść ją w wyznaczone miejsce gdzie trzeba będzie ją uruchomić


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez viktor_van_darman dnia Pon 2:00, 20 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
viktor_van_darman




Dołączył: 20 Lip 2014
Posty: 60 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pon 1:59, 20 Cze 2016 Powrót do góry

Zapisy na FB ale postaram sie sprawdzać czy ktoś tu się nie zapisze miejsca ograniczone

[link widoczny dla zalogowanych]


AT
Dowódca i zastępca
1. BOPE POLAND Pyro
2. BOPE POLAND Sokol

Specjalsi ( transport ładunków do spalarni)
1. BOPE POLAND Cichy
2. BOPE POLAND Szopen
3. BOPE POLAND Jezel
4. BOPE POLAND Kriger
5. BOPE POLAND Dominik
6. BOPE POLAND Tomek

Saperzy (zdobycie kodu rozbrojenia i zestawu saperskiego)
1. Łukasz Mach - Rezerwacja
2. Łukasz Mach - Rezerwacja
3. Łukasz Mach - Rezerwacja
4. Łukasz Mach - Rezerwacja

Pozostali
1. NAJEMNICY Siema
2. NAJEMNICY Cihy
3. NAJEMNICY Zieciu
4. NAJEMNICY Szaman
5. NAJEMNICY Sandra
6. NAJEMNICY Sebek
7. NAJEMNICY Ola
8. NAJEMNICY Oskar
9. NAJEMNICY Tomek
10.NAJEMNICY Dawid Różacki
11. NAJEMNICY Malczan
12. NAJEMNICY Sówcia
13. NAJEMNICY Żbik
14. NAJEMNICY Fenix
15. NAJEMNICY Nitron
16. Volwin
17. Yeti
18. Neuroxsi
19. Macher
20. Tigo
21. Dawid Różacki - Rezerwacja
22. Dawid Różacki - Rezerwacja
23. Dawid Różacki - Rezerwacja

Terro
Dowódca i zastępca
1. ..................................
2. Kozik

Specjalsi(zdobycie ładunków i atrapy)
1. Parker
2. SHIELD
3. SHIELD
4. SHIELD
5. SHIELD
6.....................................

Saperzy ( zdobycie kodu uzbrojenia i podłożenia atrapy)
1.....................................
2.....................................
3.....................................
4.....................................

Pozostali
1. Pyszczek
2. Pompa
3. SHIELD
4. SHIELD
5.....................................
6.....................................
7.....................................
8.....................................
9.....................................
10.....................................
11.....................................
12.....................................
13.....................................


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez viktor_van_darman dnia Śro 1:12, 22 Cze 2016, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
jotwu




Dołączył: 03 Maj 2016
Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sośnica

PostWysłany: Sob 2:55, 25 Cze 2016 Powrót do góry

Dodaj mnie do pozostałych Terro Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
viktor_van_darman




Dołączył: 20 Lip 2014
Posty: 60 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Nie 22:52, 26 Cze 2016 Powrót do góry

Ok już dopisany a zaraz zrobię aktualizację list


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
viktor_van_darman




Dołączył: 20 Lip 2014
Posty: 60 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Nie 22:53, 26 Cze 2016 Powrót do góry

Zapisy w komentarzu proszę pisać gdzie kto chce trafić inaczej dopisze samoczynnie według uznania :]

AT

Dowódca i zastępca
1. BOPE POLAND Pyro
2. BOPE POLAND Sokol

Specjalsi ( transport ładunków do spalarni)
1. BOPE POLAND Cichy
2. BOPE POLAND Szopen
3. BOPE POLAND Jezel
4. BOPE POLAND Kriger
5. BOPE POLAND Dominik
6. BOPE POLAND Tomek

Saperzy (zdobycie kodu rozbrojenia i zestawu saperskiego)
1. Łukasz Mach
2. Paweł Żurek
3. Sebastian Sumień
4. Marcin Wiśniowski

Pozostali

1. NAJEMNICY Siema
2. NAJEMNICY Cihy
3. NAJEMNICY Zieciu
4. NAJEMNICY Szaman
5. NAJEMNICY Sandra
6. NAJEMNICY Sebek
7. NAJEMNICY Ola
8. NAJEMNICY Oskar
9. NAJEMNICY Tomek
10.NAJEMNICY Dawid Różacki
11. NAJEMNICY Malczan
12. NAJEMNICY Sówcia
13. NAJEMNICY Żbik
14. NAJEMNICY Fenix
15. NAJEMNICY Nitron
16. NAJEMNICY Michał
17. NAJEMNICY Jabol
18. NAJEMNICY Tajemniczy Don Pedryl
19. Volwin
20. Yeti
21. Neuroxsi
22. Macher
23. Tigo

Terro

Dowódca i zastępca
1. ..................................
2. Kozik

Specjalsi(zdobycie ładunków i atrapy)
1. Parker
2. SHIELD
3. SHIELD
4. SHIELD
5. SHIELD
6.....................................

Saperzy ( zdobycie kodu uzbrojenia i podłożenia atrapy)
1.....................................
2.....................................
3.....................................
4.....................................

Pozostali
1. Pyszczek
2. Pompa
3. SHIELD
4. SHIELD
5. Hutnik
6. Broda
7. Jacek
8. Jacek
9. Przemysław Paździor
10. Daniel
11. Jotwu
12.....................................
13.....................................


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Michail




Dołączył: 27 Cze 2016
Posty: 3 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:59, 27 Cze 2016 Powrót do góry

Jeśli da radę to prosił bym o dopisanie 3 osób do AT.

Michail
Artur
Herder


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
viktor_van_darman




Dołączył: 20 Lip 2014
Posty: 60 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pon 18:32, 27 Cze 2016 Powrót do góry

Michail przykro i ale wicej już niemoge dopisac do AT zapraszam jak najbardziej do Terro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Michail




Dołączył: 27 Cze 2016
Posty: 3 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:51, 27 Cze 2016 Powrót do góry

Kwestia tego, że nie jesteśmy w stanie spełnić wymogów stylizacyjnych.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Suchy




Dołączył: 27 Sie 2013
Posty: 23 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pon 20:02, 27 Cze 2016 Powrót do góry

Proszę o rezerwację dwóch miejsc u terrorystów.

PS Rozumiem że adres to ul. Dojazdowa 10?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
viktor_van_darman




Dołączył: 20 Lip 2014
Posty: 60 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pon 23:58, 27 Cze 2016 Powrót do góry

Hmm wymogi stylizacyjne

Dobrze jestem wstanie poświęcić temat stylizacji tylko dla tego żeby wzmocnić drugą strone będziemy taśmować po prostu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
viktor_van_darman




Dołączył: 20 Lip 2014
Posty: 60 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Wto 0:09, 28 Cze 2016 Powrót do góry

Miejsc praktycznie już nie ma

Zapisy w komentarzu proszę pisać gdzie kto chce trafić inaczej dopisze samoczynnie według uznania :]

AT

Dowódca i zastępca
1. BOPE POLAND Pyro
2..................................

Specjalsi ( transport ładunków do spalarni)
1. BOPE POLAND Cichy
2. BOPE POLAND Szopen
3. BOPE POLAND Jezel
4. BOPE POLAND Kriger
5. BOPE POLAND Dominik
6. BOPE POLAND Tomek
7. BOPE POLAND Sokol

Saperzy (zdobycie kodu rozbrojenia i zestawu saperskiego)
1. Łukasz Mach
2. Paweł Żurek
3. Sebastian Sumień
4. Marcin Wiśniowski

Pozostali

1. NAJEMNICY Siema
2. NAJEMNICY Cihy
3. NAJEMNICY Zieciu
4. NAJEMNICY Szaman
5. NAJEMNICY Sandra
6. NAJEMNICY Sebek
7. NAJEMNICY Ola
8. NAJEMNICY Oskar
9. NAJEMNICY Tomek
10.NAJEMNICY Dawid Różacki
11. NAJEMNICY Malczan
12. NAJEMNICY Sówcia
13. NAJEMNICY Żbik
14. NAJEMNICY Fenix
15. NAJEMNICY Nitron
16. NAJEMNICY Michał
17. NAJEMNICY Jabol
18. NAJEMNICY Tajemniczy Don Pedryl
19. Volwin
20. Yeti
21. Neuroxsi
22. Macher
23. Tigo
24. SHIELD - Hagridt

Terro

Dowódca i zastępca
1. Rezerwacja
2. SHIELD - Lessi

Specjalsi(zdobycie ładunków i atrapy)
1. Parker
2. SHIELD - Krauz
3. SHIELD
4. SHIELD
5. SHIELD
6. Kaldir
7. Rezerwacja

Saperzy ( zdobycie kodu uzbrojenia i podłożenia atrapy)
1. Kozik
2. Artur
3. Suchy - Rezerwacja
4. Suchy - Rezerwacja

Pozostali
1. Pyszczek
2. Pompa
3. SHIELD
4. SHIELD
5. Hutnik
6. Broda
7. Jacek
8. Jacek
9. Przemysław Paździor
10. Daniel
11. Jotwu
12. Seba - Rezerwacja
13. Seba - Rezerwacja
14. Michail
15. Herder
16. Beata


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Michail




Dołączył: 27 Cze 2016
Posty: 3 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 2:34, 28 Cze 2016 Powrót do góry

Dzięki Viktor, oprócz mnie, Artura i Herdera dopisz jeszczę Ole. Wrzuć nas według uznania.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
viktor_van_darman




Dołączył: 20 Lip 2014
Posty: 60 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Wto 13:08, 28 Cze 2016 Powrót do góry

ZAPISY ZAMKNIĘTE DO CZASU AŻ SIĘ OKREŚLĄ GRUPY REZERWOWANE

AT

Dowódca i zastępca
1. BOPE POLAND Pyro
2..................................

Specjalsi ( transport ładunków do spalarni)
1. BOPE POLAND Cichy
2. BOPE POLAND Szopen
3. BOPE POLAND Jezel
4. BOPE POLAND Kriger
5. BOPE POLAND Dominik
6. BOPE POLAND Tomek
7. BOPE POLAND Sokol

Saperzy (zdobycie kodu rozbrojenia i zestawu saperskiego)
1. Łukasz Mach
2. Paweł Żurek
3. Sebastian Sumień
4. Marcin Wiśniowski

Pozostali

1. NAJEMNICY Siema
2. NAJEMNICY Cihy
3. NAJEMNICY Zieciu
4. NAJEMNICY Szaman
5. NAJEMNICY Sandra
6. NAJEMNICY Sebek
7. NAJEMNICY Ola
8. NAJEMNICY Oskar
9. NAJEMNICY Tomek
10.NAJEMNICY Dawid Różacki
11. NAJEMNICY Malczan
12. NAJEMNICY Sówcia
13. NAJEMNICY Żbik
14. NAJEMNICY Fenix
15. NAJEMNICY Nitron
16. NAJEMNICY Michał
17. NAJEMNICY Jabol
18. NAJEMNICY Tajemniczy Don Pedryl
19. Volwin
20. Yeti
21. Neuroxsi
22. Macher
23. Tigo
24. SHIELD - Hagridt

Terro

Dowódca i zastępca
1. Rezerwacja
2. SHIELD - Lessi

Specjalsi(zdobycie ładunków i atrapy)
1. Parker
2. SHIELD - Krauz
3. SHIELD
4. SHIELD
5. SHIELD
6. Kaldir
7. Rezerwacja

Saperzy ( zdobycie kodu uzbrojenia i podłożenia atrapy)
1. Kozik
2. Artur
3. Suchy - Rezerwacja
4. Suchy - Rezerwacja

Pozostali
1. Pyszczek
2. Pompa
3. SHIELD
4. SHIELD
5. Hutnik
6. Broda
7. Jacek
8. Jacek
9. Przemysław Paździor
10. Daniel
11. Jotwu
12. Seba - Rezerwacja
13. Seba - Rezerwacja
14. Michail
15. Herder
16. Beata
17. Ola


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
viktor_van_darman




Dołączył: 20 Lip 2014
Posty: 60 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Wto 23:24, 28 Cze 2016 Powrót do góry

AT
Dowódca i zastępca
1. BOPE POLAND Pyro
2..................................
Specjalsi ( transport ładunków do spalarni)
1. BOPE POLAND Cichy
2. BOPE POLAND Szopen
3. BOPE POLAND Jezel
4. BOPE POLAND Kriger
5. BOPE POLAND Dominik
6. BOPE POLAND Tomek
7. BOPE POLAND Sokol
Saperzy (zdobycie kodu rozbrojenia i zestawu saperskiego)
1. Łukasz Mach
2. Paweł Żurek
3. Sebastian Sumień
4. Marcin Wiśniowski
Pozostali
1. NAJEMNICY Siema
2. NAJEMNICY Cihy
3. NAJEMNICY Zieciu
4. NAJEMNICY Szaman
5. NAJEMNICY Sandra
6. NAJEMNICY Sebek
7. NAJEMNICY Ola
8. NAJEMNICY Oskar
9. NAJEMNICY Tomek
10.NAJEMNICY Dawid Różacki
11. NAJEMNICY Malczan
12. NAJEMNICY Sówcia
13. NAJEMNICY Żbik
14. NAJEMNICY Fenix
15. NAJEMNICY Nitron
16. NAJEMNICY Michał
17. NAJEMNICY Jabol
18. NAJEMNICY Tajemniczy Don Pedryl
19. Volwin
20. Yeti
21. Neuroxsi
22. Macher
23. Tigo
24. SHIELD - Hagridt
Terro
Dowódca i zastępca
1. Rezerwacja
2. SHIELD - Lessi
Specjalsi(zdobycie ładunków i atrapy)
1. Parker
2. SHIELD
3. SHIELD
4. SHIELD
5. Dominik Buntner
6. Kaldir
7. Rezerwacja
Saperzy ( zdobycie kodu uzbrojenia i podłożenia atrapy)
1. Kozik
2. Artur
3. Suchy - Rezerwacja
4. Suchy - Rezerwacja
Pozostali
1. Pyszczek
2. Pompa
3. SHIELD
4. Mateusz Krupa
5. Hutnik
6. Broda
7. Jacek
8. Jacek
9. Przemysław Paździor
10. Daniel
11. Jotwu
12. Seba - Rezerwacja
13. Seba - Rezerwacja
14. Michail
15. Herder
16. Beata
17. Ola


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
viktor_van_darman




Dołączył: 20 Lip 2014
Posty: 60 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Śro 2:32, 29 Cze 2016 Powrót do góry

Parę informacji dla frakcji Wojskowej

AT SAPERZY

- Zdobyć kopertę z dokładną instrukcją transportu ładunków do spalarni dopiero po zdobyciu tej koperty można wysłać pociąg z transportem. Koperta znajduje w pobliżu Bazy Terrorystów w puszcze na jednym z drzew

- Zdobyć koperty z zadaniami do uzyskania kodu rozbrojenia są ukryte w puszkach wiszących na drzewach

- Zdobyć kopertę z informacjami jak rozbroić Bombę jest ukryta w puszce wiszącą gdzieś na drzewie

- Znaleźć zestaw saperski też ukryty w którejś puszce

- Jeżeli Terroryści saperzy podłoża atrapę muszą ją rozbroić i udaremnić wybuch

AT Specjals

- Odebranie skrzyni z ładunkiem od Saperów i dostarczenie go do spalarni wyznaczoną trasą / 5 minutowy postój na dworcu przesiadkowym /

- Nie dopuszczenie do przejęcia transportowanego ładunku przez
Terrorystów

AT Pozostali

- Przeszkadzanie przeciwnej frakcji w wykonaniu ich zadań poprzez likwidowanie graczy z pola walki





Parę informacji dla frakcji Terro

Terro SAPERZY

- Zdobyć kopertę z dokładną instrukcją pobrania ładunków. Koperta znajduje w pobliżu Budynku Rządu Zadupia w puszcze na jednym z drzew

- Zdobyć koperty z zadaniami do uzyskania kodu uzbrajającego są ukryte w puszkach wiszących na drzewach

- Zdobyć atrapę bomby jest w pobliżu Spalarni

- Zdobyć kopertę z informacjami jak zdobyć ładunki XB-30 znajduje się gdzieś w puszkach na drzewach

- Znaleźć kopertę z informacjami jak uzbroić atrapę

- Uzbroić atrapę i ją podłożyć pod Siedziba Rządu w wyznaczonym miejscu
Terro Specjals

- Nie dopuścić by AT Specjals dotarli z ładunkiem do Spalarni

- Gdy AT Specjals zostanią zlikwidowani wezwać Terro Saperów by pobrali ładunek

Terro Pozostali

-Przeszkadzanie przeciwnej frakcji w wykonaniu ich zadań poprzez likwidowanie graczy z pola walki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie GMT + 4.5 Godziny