Autor |
Wiadomość |
Hornet
Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siemianowice Śląskie
|
Wysłany:
Pon 19:46, 13 Paź 2008 |
|
Witam
Karabin CA M15, sprężyna M130 Guarder, zębatki Super Torque Up CA, silnik standard CA (ze sporym przebiegiem).
Pojawiła się problem z przegrzewaniem się silnika, szybkie wywalenie 1-2 LoCapów na singlu (inne metody ognie także w końcu do tego doprowadzają) rozgrzewa silnik do takiej temperatury że przestaje strzelać, trzeba odczekać i znów jest dobrze ?!?
Czy to może być wina weksploatowanego już silnika ?
Czy waro kupić to [link widoczny dla zalogowanych], w tym sklepie ?
Może ktoś ma sprężynę M130 w CA i powie jak u niego sprawuje się silnik ?
Dodatkowo Bateria Sanyo RC2400 dość szybko się kończy
Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Hornet dnia Pon 19:47, 13 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Pepe
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1467
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Danville
|
Wysłany:
Pon 19:51, 13 Paź 2008 |
|
Sprawdź na innej baterii.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Hornet
Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siemianowice Śląskie
|
Wysłany:
Pon 19:59, 13 Paź 2008 |
|
A bateria może tu szkodzić ?!?
Sanyo RC2400 to bardzo dobra bateryjka ?!?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pepe
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1467
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Danville
|
Wysłany:
Pon 20:01, 13 Paź 2008 |
|
Padło Ci coś w batce, na kablach, w silniku, albo masz jakieś mega opory w GB : o
Najlepiej wsadź inny silnik, i sie dowiedz czy dalej się nagrzewa. Masz bezpiecznik w replice ?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pepe dnia Pon 20:11, 13 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Hornet
Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siemianowice Śląskie
|
Wysłany:
Czw 22:01, 14 Maj 2009 |
|
Może ktoś z Własnego doświadczenia doradzić (znaczy miał i używał
czy kupić to: [link widoczny dla zalogowanych]
czy kupic to: [link widoczny dla zalogowanych]
(dla przypominia: M130, zębatki STU CA, Sanyo RC 9,6V 2400)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gross
AoD
Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 787
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 22:35, 14 Maj 2009 |
|
Używam takiej samej baterii, miałem M150 na stockowym silnku CA, po pewnym czasie miałem podobne objawy, wyjściem jest zmiana silnika, polecam Guarder ITU albo Systema Magnum, nie ma sensu katować silnika CA n.p. wyższym napięciem nowej baterii.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gross dnia Czw 22:37, 14 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
R41nM4n
Dołączył: 11 Maj 2008
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany:
Sob 4:38, 16 Maj 2009 |
|
jezeli chodzi o guardera ITU to jest niezly na M145 daje na prawde sporego ROFa bez wiekszych problemow zas co do m130 i silnika CA... raczej zwalal bym na okablowanie niz na sam silnik (sprawdz styk spustowy moze sie przyjaral troche co zdecydowanie zwieksza opor :d przy tej baterii powinien dzialac calkiem znosnie na takiej sprezynie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
shortee
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice
|
Wysłany:
Sob 10:00, 16 Maj 2009 |
|
Gross napisał: |
Używam takiej samej baterii, miałem M150 na stockowym silnku CA, po pewnym czasie miałem podobne objawy, wyjściem jest zmiana silnika, polecam Guarder ITU albo Systema Magnum, nie ma sensu katować silnika CA n.p. wyższym napięciem nowej baterii. |
Gross ma rację. Tracisz baterię, ponieważ większa część prądu jest tracona na uzwojeniach silnika. Straty te są właśnie przyczyną przegrzania w/w silnika. Przy okazji demontażu również sprawdź styki, bo z tego co piszesz wnioskuję, że trochę postrzelałeś. Co może być przyczyną wyeksploatowania styków (przyczynią się do zwiększenia prądu w obwodzie).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Hornet
Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siemianowice Śląskie
|
Wysłany:
Pon 13:47, 18 Maj 2009 |
|
Styki są Ok, okablowanie też.
Grzeje się tylko silnik, okablowanie i bateria zimne !
GB był sprawdzany w ASGShopie i podobno wewnątrz jest wszytsko dobrze, niestety to GB CA i są łożyska ślizgowe
Postaram się dziś zamówić silnik i się zobaczy !
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Hornet dnia Pon 18:40, 18 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Hornet
Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siemianowice Śląskie
|
Wysłany:
Pią 22:02, 29 Maj 2009 |
|
Silnik Guardera ITU jest już w replice, przy okazji jeśli ktoś ma jakieś niezawodny spoób na jego regulacje to może się podzieli !!!
Testy:
Bateria Sanyo RC2400mAh 9,6V, silnik Gurader ITU, zębatki STU CA, spręzyna Guarder 130.
Nowy silnik też się grzeje (ale zdecydowanie słabiej) po wywaleniu HiCapa chwyt jest ciepły, ale nic nie zwalnia i dalej można strzelać normalnie.
Zanim pojawił się efekt padania baterii (w poniedziałek sprawdze jak mocno jest rozładowana) udało mi się wystrzelić 7,5 Hicapa, czyli coś koło 2200 kulek, jak oceniacie tą ilość, powinno być wiecej czy jest zbliżona do średniej ?!?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Scarecrow
Dołączył: 15 Lut 2006
Posty: 519
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Gliwice
|
Wysłany:
Pią 22:07, 29 Maj 2009 |
|
Z tego co zauważyłem używając RC (oprócz tego że dają większego kopa w mojej M'ce ale to chyba oczywiste) to to że nie starczają na wiele kulek - dlaczego - nie wiem, może po prostu dobrze działają ale krótko. Myślę że jest to wynik wyższej klasy średniej. A co do grzania silnika to z Grubym na Bravo 2.0 zastanawialiśmy się czy jak napluje na chwyt pistoletowy to czy zacznie się gotować jak na patelni
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gross
AoD
Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 787
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pią 22:21, 29 Maj 2009 |
|
ja tej baterii (2400) nigdy nie rozladowalem w G3, a wystrzeliwalem nawet po 2,5-3,5 tys. na M150 (+Magnum), z kolei w G36C gdzie mam M120 i stockowy silnik TM wystrzelalem ok 7000BB na tej baterii.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|