Autor |
Wiadomość |
Majin_Spider
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 628
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Ligota Toszecka
|
Wysłany:
Sob 14:42, 10 Lip 2010 |
 |
Witam, po dłuższej nieobecności kolega przynosi mi moją replikę i mówi ze mu sie popsuła i grzebał w niej ale nie naprawił , a że lubię tego gnata to pomyślałem ze naprawie. Podłączam batke naciskam spust i czuje spaleniznę(pewnie z kabli). Pytam jak to się stało tak:
On że nie wie, tak:
Rozebrałem i kable nie są do silnika podłączone , w dodatku są popękane etc. i niewiem co z tym zrobić , niewiem nawet gdzie podłączyć kable do silnika , pfff niewiem nawet czy ten silnik działa, ale jakiś uskok raz mi sie udał zrobić więc stwierdzam że silnik sie nie zchajczał.
Zrobiłem kilka fot, może powiedzą wam to i owo i może kogoś oświeci i mi powie o co kaman.(sory za jakość tych fot ale telefonem robione...)
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Pepe
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1467
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Danville
|
Wysłany:
Sob 15:40, 10 Lip 2010 |
 |
Majin_Spider napisał: |
i niewiem co z tym zrobić |
wymień okablowanie całe ?
A jak nie potrafisz, nie masz czym, etc to oddaj do serwisu
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pepe dnia Sob 15:45, 10 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Majin_Spider
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 628
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Ligota Toszecka
|
Wysłany:
Sob 16:01, 10 Lip 2010 |
 |
no ok , widze że dużo roboty bedzie. Dzięki za zainteresowanie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Satanael
AoD
Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 16:07, 10 Lip 2010 |
 |
Oprócz wymiany okablowania to boje się że masz i silnik do wymiany. Chyba że gdzieś sobie załatwisz sprężynkę, która dociska szczotkę w silniku bo na fotkach widać że jej nie ma.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Majin_Spider
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 628
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Ligota Toszecka
|
Wysłany:
Sob 16:36, 10 Lip 2010 |
 |
co do szczotki to znalazłem starą, powyginałem i jakoś trzyma. Silnik kręci się czyli działa, pozostało okablowanie oraz dorobienie takiego czegoś(blaszki?):
.
Tam się wsadza okablowanie , prawda?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Majin_Spider dnia Sob 16:37, 10 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Pepe
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1467
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Danville
|
Wysłany:
Sob 16:38, 10 Lip 2010 |
 |
Blaszki nie dorobisz, po prostu przylutuj te kable
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Majin_Spider
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 628
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Ligota Toszecka
|
Wysłany:
Sob 16:49, 10 Lip 2010 |
 |
ok, biorę się do pracy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Majin_Spider
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 628
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Ligota Toszecka
|
Wysłany:
Sob 17:33, 10 Lip 2010 |
 |
jeszcze jedno pytanie:
przylutować kable mogę w dowolnym miejscu plus do plusa i minus do minusa czy tylko gdzieś tam gdzie oryginalnie było?. Na ten przykład:
gdzie 1 to stare miejsce gdzie nie ma blaszki.
Numer 2 jest pytajnikiem czy tam też mogę przylutować czy tylko obok tej szczotki...?
Elo ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Majin_Spider dnia Sob 17:33, 10 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Majin_Spider
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 628
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Ligota Toszecka
|
Wysłany:
Sob 23:29, 10 Lip 2010 |
 |
Nikt nie napisał więc zlutowałem w miejscu 2.
Działa , dziękuje wszystkim pomocnym :*
Mozna zamknąć
PS:
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|